Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece (CROSBI ID 423800)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Karamatić, Antonija
Dobrić, Arnalda
hrvatski
Priče za djecu kroz govor i pokret - uloga fonetičara u razvoju govora kod predškolske djece
U predškolskim ustanovama često se radi na temama prepoznavanja i korištenja emocija u raznim situacijama što je također povezano i s aspektom govora i pokreta. Ideja ovoga rada je osmisliti, kroz različite aktivnosti, načine na koje bi se s djecom kroz igru, koristeći priče i pjesmice primjerene njihovoj dobi došlo do što boljih rezultata u razvoju govora. U tom procesu uloga fonetičara, koji su jedni od stručnih suradnika predviđenih pedagoškim standardom u predškolskim ustanovama, je uvođenje usklađene priče za djecu s karakterističnim pokretima te na taj način poticanje govora kod djece različitih slušnih i govorno-jezičnih statusa. Prikazan je prijedlog prilagodbe makropokreta i mikropokreta na temelju priča za djecu koje tematski odgovaraju prikazu četiri osnovne emocije: sreće, tuge, ljutnje i straha. Kroz priče i pokrete djeca postižu bolji izgovor te to otvara pitanje budućih istraživanja o ulozi fonetičara u vrtiću..
govor, pokret u verbotonalnoj teoriji, predškolsko obrazovanje, priče za djecu, fonetičar rehabilitator
nije evidentirano
engleski
Stories for children through speech and movement – the role of phoneticians in speech development of preschool children
nije evidentirano
speech, movement in verbotonal theory, preschool education, stories for children, phonetician rehabilitator
nije evidentirano
Podaci o izdanju
81
27.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb