Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Priručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi, 2. prošireno izdanje (CROSBI ID 668809)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Velki, Tena Priručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi, 2. prošireno izdanje // Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.). Sveti Martin na Muri: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018

Podaci o odgovornosti

Velki, Tena

hrvatski

Priručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi, 2. prošireno izdanje

Prošireno izdanje Priručnika za rad s hiperaktivnom djecom u školi nastalo je kao posljedica nastavka sustavnog rada s hiperaktivnom djecom, ali i kao posljedica novih spoznaja dobivenih temeljem znanstvenih istraživanja i projekata. S obzirom da se u zadnjih nekoliko godina puno radilo na uvođenju asistenata u škole, kao pomoć i podrška svoj djeci s razvojnim teškoćama, a ne samo djeci s ADHD-om, postojala je i potreba za nadopunom sadržaja knjige. U proširenom izdanju dodani su određeni praktični materijali kao pomoć roditeljima i nastavnicima u radu s hiperaktivnom djecom. Nadopunjeno je novim studijama provedenim u svijetu, ali i u Hrvatskoj, a od posebnog su značaja dva nova poglavlja. Prvo od njih se bavi programima intervencije i prevencije, koji se sve češće spominju u školskom kontekstu u radu s hiperaktivnom djecu, a poneke škole su ih i počele uvoditi. Drugo dodano poglavlje stavlja naglasak na igru, spontanu aktivnost koja karakterizira djetinjstvo i ujedno značajno utječe na dječji razvoj. U ovom kontekstu prikazan je značaj igre u terapijskom radu s hiperaktivnom djecom te se dani i prijedlozi igara koje potiču razvoj kod hiperaktivne djece.

priručnik, ADHD

nije evidentirano

engleski

Handbook for working with hyperactive children in school, 2nd edition

nije evidentirano

Handbook, ADHD

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke

Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja

Sveti Martin na Muri: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

978-953-55079-7-0

Podaci o skupu

26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke

ostalo

07.11.2018-10.11.2018

Sveti Martin na Muri, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija