Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole (CROSBI ID 256356)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Bogdanić, Luka Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole // Metodički ogledi, 16 (2010), 1-2; 35-47

Podaci o odgovornosti

Bogdanić, Luka

hrvatski

Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole

U ovom članku prikazuju se i vrednuju doprinosi značajnoga talijanskog mislioca s kraja 19. i početka 20. stoljeća, Antonija Labriole, o filozofiji odgoja. Labriola je u svojim kasnim djelima znatnu pozornost posvetio problemima edukacije. Afirmirajući sokratovsku metodu poučavanja, on je zadaću edukacije prvenstveno odredio kao učenje kritičkog mišljenja, a u realizaciji te zadaće posebnu je važnost pridao filozofiji.

Antonio Labriola ; filozofija ; pedagogija ; edukacija ; princip dijaloga ; morfološko

nije evidentirano

engleski

Some Pedagogical and Philosophical Postulates of Antonio Labriola

nije evidentirano

Antonio Labriola ; philosophy ; pedagogy ; education ; dialogical principle ; morphological

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1-2)

2010.

35-47

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Pedagogija, Filozofija, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti