Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole (CROSBI ID 256356)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bogdanić, Luka
hrvatski
Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole
U ovom članku prikazuju se i vrednuju doprinosi značajnoga talijanskog mislioca s kraja 19. i početka 20. stoljeća, Antonija Labriole, o filozofiji odgoja. Labriola je u svojim kasnim djelima znatnu pozornost posvetio problemima edukacije. Afirmirajući sokratovsku metodu poučavanja, on je zadaću edukacije prvenstveno odredio kao učenje kritičkog mišljenja, a u realizaciji te zadaće posebnu je važnost pridao filozofiji.
Antonio Labriola ; filozofija ; pedagogija ; edukacija ; princip dijaloga ; morfološko
nije evidentirano
engleski
Some Pedagogical and Philosophical Postulates of Antonio Labriola
nije evidentirano
Antonio Labriola ; philosophy ; pedagogy ; education ; dialogical principle ; morphological
nije evidentirano