Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom društvenom zajednicom (CROSBI ID 256290)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat Marta ; Mandac, Petra
hrvatski
Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom društvenom zajednicom
Galerija umjetnina zadnjih godina nastoji animirati javnosti kroz edukativne radionice namijenjene u prvom redu djeci, ali i odraslima. Fokus koncepta ''Vrta prošlosti i budućnosti'' stavljen je na značaj koji bi ovaj projekt imao za lokalnu zajednicu te njegove pedagoške i šire kulturološke dimenzije, što doprinosi povezivanju institucije i javnosti te ispunjenju njene društvene i kulturološke uloge aktivacijom humanog i suradničkog aspekata suvremene umjetničke prakse. Projekt se realizira s ciljem afirmacije zdravih stilova života kod djece i kvalitetnog provođenja slobodnog vremena u kultiviranom okruženju kojega sami stvaraju, te kroz kreativnu zabavu stječu svijest o ekološkim i kulturno- umjetničkim vrijednostima. U svim aspektima, riječ je o interdisciplinarnom projektu s velikim socijalno-kulturnim potencijalom vezanim uz prostor umjetnosti, kulture i edukacije ili kombinacije istih.
kultura, edukacija, ekologija, pedagogija, lokalna zajednica
nije evidentirano
engleski
The role of Museum education in realisation of the project “Garden of the past and the future” through cooperation with the local community
nije evidentirano
culture, education, ecology, pedagogy, local community
nije evidentirano
Podaci o izdanju
8 (1)
2015.
181-188
objavljeno
1848-4417
Povezanost rada
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Povijest umjetnosti, Primijenjena umjetnost