Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom društvenom zajednicom (CROSBI ID 256290)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Horvat Marta ; Mandac, Petra Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom društvenom zajednicom // Zbornik radova (Skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem), 8 (2015), 1; 181-188

Podaci o odgovornosti

Horvat Marta ; Mandac, Petra

hrvatski

Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom društvenom zajednicom

Galerija umjetnina zadnjih godina nastoji animirati javnosti kroz edukativne radionice namijenjene u prvom redu djeci, ali i odraslima. Fokus koncepta ''Vrta prošlosti i budućnosti'' stavljen je na značaj koji bi ovaj projekt imao za lokalnu zajednicu te njegove pedagoške i šire kulturološke dimenzije, što doprinosi povezivanju institucije i javnosti te ispunjenju njene društvene i kulturološke uloge aktivacijom humanog i suradničkog aspekata suvremene umjetničke prakse. Projekt se realizira s ciljem afirmacije zdravih stilova života kod djece i kvalitetnog provođenja slobodnog vremena u kultiviranom okruženju kojega sami stvaraju, te kroz kreativnu zabavu stječu svijest o ekološkim i kulturno- umjetničkim vrijednostima. U svim aspektima, riječ je o interdisciplinarnom projektu s velikim socijalno-kulturnim potencijalom vezanim uz prostor umjetnosti, kulture i edukacije ili kombinacije istih.

kultura, edukacija, ekologija, pedagogija, lokalna zajednica

nije evidentirano

engleski

The role of Museum education in realisation of the project “Garden of the past and the future” through cooperation with the local community

nije evidentirano

culture, education, ecology, pedagogy, local community

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (1)

2015.

181-188

objavljeno

1848-4417

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Povijest umjetnosti, Primijenjena umjetnost

Poveznice