Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 966571

Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u funkciji razvoja turizma Hrvatske


Mandac, Petra; Boban, Slađan
Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u funkciji razvoja turizma Hrvatske // 4. međunarodnu konferenciju INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT Zbornik radova / doc.dr. sc. Nevenka Breslauer, prof. v. š. (ur.).
Sv. Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 111-114


Naslov
Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u funkciji razvoja turizma Hrvatske
(New communication in the hotel industry in function of developing the Croatian tourism)

Autori
Mandac, Petra ; Boban, Slađan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
4. međunarodnu konferenciju INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT Zbornik radova

Urednik/ci
Doc.dr. sc. Nevenka Breslauer, prof. v. š.

Izdavač
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Grad
Sv. Martin na Muri

Godina
2016

Raspon stranica
111-114

ISBN
978-953-8095-01-6

Ključne riječi
društvene mreže, hotelijerstvo, informacijske i komunikacijske tehnologije, ljudski potencijali, turizam, web
(hospitality, human resources, information and communication technology, social networks, tourism, web)

Sažetak
Hrvatska je ulaskom u Europsku uniju 2013. godine postala prepoznata turistička destinacija s velikim i jedinstvenim, prirodnim i povijesnim potencijalom. Stoga je neophodno maksimalno iskoristiti tehnološki napredak u interesu rasta i razvoja turističke ponude. Hotelska industrija kao važan faktor turističke ponude svake zemlje mora se konstantno razvijati sukladno novim trendovima, ponudi i potražnji te razvoju tehnologije. Tendencija proširenja turističke ponude na cijelu godinu uvođenjem novih, različitih i zanimljivih sadržaja pretpostavlja nužno i novi pristup u strategiji razvoja turističke ponude u hotelijerstvu. Bilo da se radi o promidžbi i marketingu ili o osposobljavanju i razvoju ljudskog kadra unutar samih hotela, komunikacija predstavlja ključ za izradu dobre strategije razvoja svakog hotela, a samim time i čitave hotelske industrije. Komunikacija prema krajnjem korisniku turističke ponude znatno je napredovala posljednjih godina te podigla razinu dostupnosti informacija, bilo da se radi o web stranicama ili portalima i društvenim mrežama. Široka zastupljenost društvenih mreža, web stranica i portala znatno je utjecala na razvoj turizma i turističke ponude u čitavom svijetu, pa tako i u Republici Hrvatskoj. Razvoj vještina korištenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija uz ulaganje u razvoj ljudskih potencijala postaje ključ unapređenja svih vrsta poslovanja, pa tako i hotelijerstva. Osposobljavanjem i usavršavanjem hotelskog kadra za implementaciju novih i suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija u hotelskom poslovanju otvaraju se vrata bržem razvoju hotelske industrije i podizanju razine cjelokupne turističke ponude Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split

Profili:

Avatar Url Petra Mandac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mandac, Petra; Boban, Slađan
Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u funkciji razvoja turizma Hrvatske // 4. međunarodnu konferenciju INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT Zbornik radova / doc.dr. sc. Nevenka Breslauer, prof. v. š. (ur.).
Sv. Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 111-114
Mandac, P. & Boban, S. (2016) Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u funkciji razvoja turizma Hrvatske. U: doc.dr. sc. Nevenka Breslauer, p. (ur.) 4. međunarodnu konferenciju INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT Zbornik radova. Sv. Martin na Muri, Međimursko veleučilište u Čakovcu, str. 111-114.
@inbook{inbook, editor = {doc.dr. sc. Nevenka Breslauer, p.}, year = {2016}, pages = {111-114}, keywords = {hospitality, human resources, information and communication technology, social networks, tourism, web}, isbn = {978-953-8095-01-6}, title = {New communication in the hotel industry in function of developing the Croatian tourism}, keyword = {hospitality, human resources, information and communication technology, social networks, tourism, web}, publisher = {Me\djimursko veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{C}akovcu}, publisherplace = {Sv. Martin na Muri} }