Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 966484

Komuniciranje u turizmu


Knežević, Šime
Komuniciranje u turizmu, Split: Redak Split, 2011 (prirucnik)


Naslov
Komuniciranje u turizmu
(Communicating in tourism)

Autori
Knežević, Šime

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Redak Split

Grad
Split

Godina
2011

Stranica
146

ISBN
978-953-7595-65-4

Ključne riječi
komuniciranje, turizam, kultura, destinacija, tržište, turoperator, putovanje, turist
(communication, tourism, culture, destination, market, tour operator, travel, tourist)

Sažetak
Turizam danas predstavlja neotuđivo stečeno dobro i pravo milijuna ljudi raznih kultura koji svakodnevno putuju, susreću se, upoznaju i komuniciraju. Ta pojava ima za posljedicu mijenjanje onih koji putuju i onih koji ih ugošćuju, a obzirom na velike brojke koje je ova pojava dosegla promjene su vidljive na čitavim narodima i područjima svijeta. Dakle, turizam dovodi one putujuće i njihove domaćine u stalne situacije da moraju međusobno komunicirati, više ili manje, teže ili lakše, i da moraju uspostaviti određenu, makar minimalnu, razinu komuniciranja. I upravo komuniciranje različitosti koje se čini tako jednostavno i obično je u stvarnosti delikatno, neodređeno, nepredvidivo i neopisivo zanimljivo i slijedom toga ga treba temeljito izučavati u cilju boljeg međusobnog razumijevanja ljudi. Veliki broj učenih ljudi koji se desetljećima bave turizmom radi i stvara određene osnove, dokumente, podloge i temelje za što bolje, uspješnije odvijanje ove globalne pojave koja iz godine u godinu povećava svoj volumen jer naprosto želja ljudi da upoznaju novo, drugačije, daleko i nepoznato postaje sve izraženija. Daleke nepoznate kulture i narodi nam postaju bliži, zanimljivi, u različitosti otkrivamo nova bogatstva, ali ona u sebi kriju i brojne zamke i nepoznanice. Kad uzmemo u obzir gore navedeno, spoznajemo važnost komuniciranja u turizmu te njegovo mjesto i ulogu u razvoju turizma kao globalne pojave. Pojave koja po svom volumenu raste takvom brzinom da tjera sve sudionike u njemu na usuglašavanje stajališta i modela kako bi se turizam dalje razvijao odgovorno, održivo i na dobrobit svih onih koji u njemu, izravno ili neizravno sudjeluju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Sveučilište u Zadru

Citiraj ovu publikaciju

Knežević, Šime
Komuniciranje u turizmu, Split: Redak Split, 2011 (prirucnik)
Knežević, Š. (2011) Komuniciranje u turizmu. Split, Redak Split.
@book{book, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, \v{S}.}, year = {2011}, pages = {146}, keywords = {communication, tourism, culture, destination, market, tour operator, travel, tourist}, isbn = {978-953-7595-65-4}, title = {Communicating in tourism}, keyword = {communication, tourism, culture, destination, market, tour operator, travel, tourist}, publisher = {Redak Split}, publisherplace = {Split} }