Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sustav za profiliranje vlasnika električnih vozila zasnovan na elementima igre (CROSBI ID 423755)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dorčec, Lara Sustav za profiliranje vlasnika električnih vozila zasnovan na elementima igre / Podobnik, Vedran (mentor); Babić, Jurica (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2018

Podaci o odgovornosti

Dorčec, Lara

Podobnik, Vedran

Babić, Jurica

hrvatski

Sustav za profiliranje vlasnika električnih vozila zasnovan na elementima igre

Prihvaćanje električnih vozila (EV-ova) u ranoj fazi njihovog razvoja promiče se raznim mjerama među koje spada i besplatna usluga punjenja. Međutim, kako broj EV-ova raste te kako ona postaju tehnologija masovnog tržišta, vlasnici vozila bit će primorani plaćati uslugu punjenja, a koliko su vlasnici spremni platiti takvu uslugu postat će ključan parametar kako za transportnu, tako i za elektroenergetsku industriju. Stoga se, kroz ovaj rad, istražuje koliko vlasnici cijene uslugu punjenja na temelju raznih okolnosti. No, budući da ne postoje relevantni skupovi podataka koji bi koristili u svrhu ovog istraživanja, a ni gotova rješenja pomoću kojih bi se prikupljali podaci, implementiran je sustav za profiliranje vlasnika EV-ova. Sustav se sastoji od dvije vrste upitnika: klasični (tekstualni) i igrificirani te se osim spremnosti plaćanja, također ispituje korisničko iskustvo vezano uz obje vrste upitnika. Kroz analizu su identificirani značajni odnosi između spremnosti plaćanja i ostalih povezanih faktora poput stanja baterije prije punjenja. Rezultati su također uspoređeni sa sličnim istraživanjem iz literature. Konačno, na temelju analize korisničkog iskustva, zaključuje se da je upotreba elemenata igre dobar pristup kod anketiranja jer rezultira većom hedonističkom kvalitetom u usporedbi s klasičnim metodama.

Električna vozila ; spremnost plaćanja ; usluga punjenja ; anketa ; igrifikacija

nije evidentirano

engleski

System for electric vehicle owner profiling based on gamification

nije evidentirano

Electric Vehicles ; Willingness to Pay ; Charging Service ; Survey ; Gamification

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

13.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Elektrotehnika, Računarstvo