Upravljanje intelektualnim vlasništvom i marketing (CROSBI ID 16845)
Autorska knjiga | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Zlatović, Dragan
hrvatski
Upravljanje intelektualnim vlasništvom i marketing
U ovoj knjizi bavimo se temeljnim poveznicama između marketinga, kao skupa aktivnosti u cilju prepoznavanja i udovoljavanja ljudskih i društvenih potreba, s jedne strane, i prava, kao sustava društvenih normi (pravila ponašanja) koje važe ili se stvarno primjenjuju u određenom društvu, a koje se mogu prisilno ostvariti, s druge strane. Evidentno je kako suvremeni marketing ne može polučiti očekivanje izvrsne rezultate, ukoliko izostane poznavanje pravne regulacije, posebice u području trgovačkog i trgovinskog prava, uključujući pravo intelektualnog vlasništva. Upravo naglasak ovog izdanja ogleda se u prikazu temeljnih odrednica ove mlade pravne discipline, kroz analizu hrvatske, europske i međunarodne regulative koja se odnosi na intelektualno vlasništvo u cjelini odnosno na posebne oblike intelektualnog vlasništva u širem smislu riječi. Ako parafraziramo riječi iz govora Kamila Idrisa, nekadašnjeg glavnog direktora WIPO-a, pravo intelektualnog vlasništva danas predstavlja ključ i glavno sredstvo u naporima da se svima adresira temeljni izazov razvitka, što u ovom dvadesetprvom stoljeća ostaje kao najuniverzalnija i najvažna odgovornost pred čovječanstvom.
intelektualno vlasništvo, industrijsko vlasništvo, žig, autorsko pravo, industrijski dizajn, patent, marketing
nije evidentirano
engleski
Intellectual Property Management and Marketing
nije evidentirano
intellectual property, industrial property, trademark, copyright, industrial design, patent, marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Libertin naklada
2018.
978-953-7970-22-2
944
objavljeno