Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva (CROSBI ID 256219)
Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mečev, Dijana
hrvatski
Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva
U radu su obrađena sva relevantna teorijska područja koja su povezana s kvalitetom usluge Internet bankarstva. Prikazani su dosadašnji pristupi mjerenju kvalitete usluge elektroničkog bankarstva, s posebnim naglaskom na uslugu Internet bankarstva. Kako pri svakom mjerenju kvalitete usluga treba izraditi novi instrument koji će odgovarati specifičnostima usluge i okružja u kojem se samo istraživanje provodi, u radu je prikazano kako bi se, prema promišljanjima autorice, odabrani modeli mogli prilagoditi karakteristikama usluge Internet bankarstva.
Internet bankarstvo, dimenzije kvalitete, zadovoljstvo korisnika, SERVQUAL, E-S-QUAL.
nije evidentirano
engleski
Basic Dimensions and Models for Measuring the Internet Banking Service Quality
nije evidentirano
Internet Banking, quality dimensions, customer satisfaction, SERVQUAL, E-S-QUAL
nije evidentirano
Podaci o izdanju
travanj (14)
2015.
64-70
objavljeno
1333-2643