Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva (CROSBI ID 256219)

Prilog u časopisu | ostalo | domaća recenzija

Mečev, Dijana Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva // Techne : list Udruženja inženjera i Politehničkog studija u Puli, travanj (2015), 14; 64-70

Podaci o odgovornosti

Mečev, Dijana

hrvatski

Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva

U radu su obrađena sva relevantna teorijska područja koja su povezana s kvalitetom usluge Internet bankarstva. Prikazani su dosadašnji pristupi mjerenju kvalitete usluge elektroničkog bankarstva, s posebnim naglaskom na uslugu Internet bankarstva. Kako pri svakom mjerenju kvalitete usluga treba izraditi novi instrument koji će odgovarati specifičnostima usluge i okružja u kojem se samo istraživanje provodi, u radu je prikazano kako bi se, prema promišljanjima autorice, odabrani modeli mogli prilagoditi karakteristikama usluge Internet bankarstva.

Internet bankarstvo, dimenzije kvalitete, zadovoljstvo korisnika, SERVQUAL, E-S-QUAL.

nije evidentirano

engleski

Basic Dimensions and Models for Measuring the Internet Banking Service Quality

nije evidentirano

Internet Banking, quality dimensions, customer satisfaction, SERVQUAL, E-S-QUAL

nije evidentirano

Podaci o izdanju

travanj (14)

2015.

64-70

objavljeno

1333-2643

Povezanost rada

Ekonomija