Kvaliteta usluga u bankarskome sektoru Šibensko-kninske županije: stanje i preporuke (CROSBI ID 668627)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mečev, Dijana.
hrvatski
Kvaliteta usluga u bankarskome sektoru Šibensko-kninske županije: stanje i preporuke
U radu su izneseni rezultati empirijskoga istraživanja provedenoga na uzorku od 143 ispitanika s područja Šibensko-kninske županije. Istraživanjem se pokušalo odrediti što korisnici smatraju važnim pri korištenju bankarskih usluga te kako percipiraju kvalitetu usluga koje im banke (koje posluju na području Šibensko-kninske županije) trenutačno pružaju. Rad može biti poticaj upravama banaka za buduća mjerenja kvalitete bankarskih usluga kojima bi se identificirali elementi koje treba poboljšati u cilju većega zadovoljstva korisnika.
bankarski sektor, konkurentnost, Šibensko-‑kninska županija, SERVQUAL model, statistička analiza
nije evidentirano
engleski
Service Quality in banking sector of County of Šibenik-Knin: Present Situation and Recommendations
nije evidentirano
banking sector, SibenikKnin County, SERVQUAL model, statistical analysis
nije evidentirano
Podaci o prilogu
829-838.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik znanstveno-stručnog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Menadžment
Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić
978-953-7670-99-3
Podaci o skupu
Znanstveno - stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem 'Menadžment'
predavanje
06.06.2014-07.06.2014
Zagreb, Hrvatska