Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izvori informiranja o politici kao moderatori postizbornih očekivanja građana: parlamentarni izbori 2016. (CROSBI ID 256205)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vozab, Dina ; Peruško, Zrinjka Izvori informiranja o politici kao moderatori postizbornih očekivanja građana: parlamentarni izbori 2016. // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 27 (2018), 3; 453-472. doi: 10.5559/di.27.3.04

Podaci o odgovornosti

Vozab, Dina ; Peruško, Zrinjka

hrvatski

Izvori informiranja o politici kao moderatori postizbornih očekivanja građana: parlamentarni izbori 2016.

Cilj je istraživanja pokazati kako izvori informiranja o politici i strankama utječu na postizborna očekivanja građana. Teorijsko polazište istraživanja jest teorija o postavljanju agende (agenda setting). Istraživanje je provedeno nakon parlamentarnih izbora, anketom na reprezentativnom uzorku građana Hrvatske u rujnu i listopadu 2016. godine. Pokazuje se da se očekivanja građana o djelovanju države dijele na tri skupine, koje se donekle mogu povezati i s političkim vrijednostima ili svjetonazorima: socijalne države, tvrđave države i inkluzivne države. Rezultati ne upućuju na znatniju pozitivnu povezanost izvora informiranja, u smislu vrste medija, i postizbornih očekivanja, uz negativnu povezanost praćenja internetskih portala i postizbornih očekivanja Tvrđave države, koja je pozitivno povezana s informiranjem u obitelji. Rezultati prije svega govore o ranom stadiju političke komunikacije, tj. političkog informiranja u Hrvatskoj, u kojem od medija prevladava televizija. Nalazi istraživanja u kojem se učinci postavljanja agende pokazuju samo u ograničenom opsegu upućuju na potrebu modifikacije istraživačkih dizajna u budućim istraživanjima, koja treba prilagoditi medijatiziranom okruženju u kojemu se upotreba medijskih sadržaja više ne odvija na jednom medijskom mjestu nego krosmedijski.

politička komunikacija ; informativne navike publika ; medijatizacija ; agenda setting ; medijski učinci ; parlamentarni izbori ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Sources of Information about Politics as Moderators of Post-Electoral Expectations of Citizens: 2016 Parliamentary Elections

nije evidentirano

political communication ; audience news habits ; mediatization ; agenda-setting ; media effects ; parliamentary elections ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (3)

2018.

453-472

objavljeno

1330-0288

1848-6096

10.5559/di.27.3.04

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija, Sociologija

Poveznice
Indeksiranost