Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odgojna uloga pedagoške radionice (CROSBI ID 668558)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Dubovicki, Snježana ; Budić, Marta Odgojna uloga pedagoške radionice // 2. osječki dani bioetike - sažeci izlaganja / Jurić, Hrvoje (ur.). Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2018. str. 34-35

Podaci o odgovornosti

Dubovicki, Snježana ; Budić, Marta

hrvatski

Odgojna uloga pedagoške radionice

U posljednjih dvadesetak godina, pedagogija neprestano upozorava na krizu odgoja, ali i narušeni sustav vrijednosti koji je sve prisutniji među mladima koje smatramo budućim nositeljima našega društva. Velika očekivanja stavljena su na odgojno-obrazovne institucije samim time što mladi ljudi sve više vremena borave u njima (izravno i/ili neizravno putem suvremenih on-line alata i on-line nastave) pa uloga navedenih institucija u većoj mjeri nego prije treba biti usmjerena odgajanju, a ne samo obrazovanju. Suvremenome je čovjeku, više nego ikada, potreban povratak etičnosti te novim starim vrijednostima među kojima je odgoj primaran (Vukasović, 2003). Ukoliko odgoj shvatimo kao proces koji pomaže samoaktualizaciji, a samoaktualizaciju doživljavamo kao proces koji se događa na vrhuncu naših sposobnosti vidljivo je kolika se uloga, u tom kontekstu, pridaje kreativnosti. Unošenjem kreativnih aktivnosti u nastavu unapređujemo nastavni proces te omogućujemo studentima usvajanje poželjnih vrijednosti koji utječu na odgoj (Dubovicki, 2016). Promatrajući ovu problematiku kroz nastavi proces, bilo nam je važno istražiti, doprinosi li pedagoška radionica poticanju odgojne funkcije nastave. Pedagošku smo radionicu izdvojili od ostalih socijalnih oblika iz razloga što sudjelovanje u njoj podjednako utječe na osjetilne, emocionalne i moralne funkcije svih sudionika nastavnoga procesa (a ne samo na intelektualne), koje su nam bile važne za istraživanje odgojne uloge.

kreativnost, nastava, odgoj, pedagoška radionica

nije evidentirano

engleski

The role of upbringing in pedagogy workshop

nije evidentirano

creativity, teaching, upbringing, pedagogy workshop

nije evidentirano

Podaci o prilogu

34-35.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. osječki dani bioetike - sažeci izlaganja

Jurić, Hrvoje

Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo

978-953-55962-3-3

Podaci o skupu

2. osječki dani bioetike = 2nd Osijek Day of Bioethics

predavanje

05.11.2018-06.11.2018

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija