Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965711

Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa


Mlinarević, Vesnica; Huljev, Antonija; Tokić, Ružica
Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa // 2. osječki dani bioetike, Osijek, 5.-6. studenoga 2018. // 2nd Osijek Days of Bioethics, Osijek, November 5-6, 2018. / Jurić, Hrvoje (ur.).
Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2018. str. 51-53 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 965711 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa
(Bioethics between theory and practice: Comparative analysis of study programs)

Autori
Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija ; Tokić, Ružica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
2. osječki dani bioetike, Osijek, 5.-6. studenoga 2018. // 2nd Osijek Days of Bioethics, Osijek, November 5-6, 2018. / Jurić, Hrvoje - Osijek : Hrvatsko bioetičko društvo, 2018, 51-53

ISBN
978-953-55962-3-3

Skup
2. osječki dani bioetike

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.-06.11.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
odgoj i obrazovanje, odgojitelji/učitelji, studijski programi, bioetika
(upbringing and education, preschool/class teachers, study programs, bioethics)

Sažetak
Bioetika kao novija znanstvena disciplina interdisciplinarno odgovara na pitanja o životu suvremenoga čovjeka, a odgojem i obrazovanjem izričemo kakvo društvo i kakvoga čovjeka želimo. Vrijednosti na kojima se temelji odgojno- obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj sagledava se kao nova mogućnost razvoja hrvatskoga nacionalnoga, kulturnoga i duhovnoga identiteta unutar složenih globalizacijskih procesa. U eri globalizacije, informacijskoga i tehnološkoga napretka jedan od najtežih poslova suvremenoga doba jest odgoj djece u promijenjenim okolinama, što se posljedično odražava na stil odgoja i uvjete u kojima se odvijaju odgoj i obrazovanje. Ciljevi odgoja usmjeravaju odgojno-obrazovnu praksu i pedagoško djelovanje u njoj, a odgovornost i složenu zadaću imaju upravo odgojitelji/učitelji. Važnost inicijalnoga obrazovanja odgojitelja/učitelja danas je neupitna. Biti odgojiteljem/učiteljem je zvanje/profesija sa specifičnim profesionalnim standardima i etičkim pravilima učiteljske struke, nadahnuta vrijednostima društvene uključenosti i potrebama njegovanja potencijala svakoga djeteta/učenika. Rad se bavi komparativnom analizom studijskoga programa i ishoda učenja u Sveučilišnom studijskom programu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja i Integriranom preddiplomskom i diplomskom studijskom programu za učitelje na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku., koji su usmjereni na područje (bio)etike, odgoja te etike učiteljskoga poziva. Studente, buduće odgojitelje/učitelje, potrebno je tijekom studija senzibilizirati za osjetljivost u budućoj struci u etičkom odlučivanju i rješavanju problema koji utječu na oblikovanje karaktera jer etika i bioetika trebaju ispunjavati važne društvene i individualne aspekte odgoja i obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Vesnica Mlinarević (autor)

Avatar Url Ružica Tokić (autor)

Avatar Url Antonija Huljev (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mlinarević, Vesnica; Huljev, Antonija; Tokić, Ružica
Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa // 2. osječki dani bioetike, Osijek, 5.-6. studenoga 2018. // 2nd Osijek Days of Bioethics, Osijek, November 5-6, 2018. / Jurić, Hrvoje (ur.).
Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2018. str. 51-53 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Mlinarević, V., Huljev, A. & Tokić, R. (2018) Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa. U: Jurić, H. (ur.)2. osječki dani bioetike, Osijek, 5.-6. studenoga 2018. // 2nd Osijek Days of Bioethics, Osijek, November 5-6, 2018..
@article{article, editor = {Juri\'{c}, H.}, year = {2018}, pages = {51-53}, keywords = {upbringing and education, preschool/class teachers, study programs, bioethics}, isbn = {978-953-55962-3-3}, title = {Bioethics between theory and practice: Comparative analysis of study programs}, keyword = {upbringing and education, preschool/class teachers, study programs, bioethics}, publisher = {Hrvatsko bioeti\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }