Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa (CROSBI ID 668494)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija ; Tokić, Ružica Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa // 2. osječki dani bioetike / Jurić, Hrvoje (ur.). Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2018. str. 51-53

Podaci o odgovornosti

Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija ; Tokić, Ružica

hrvatski

Bioetika između teorije i prakse: komparativna analiza studijskih programa

Bioetika kao novija znanstvena disciplina interdisciplinarno odgovara na pitanja o životu suvremenoga čovjeka, a odgojem i obrazovanjem izričemo kakvo društvo i kakvoga čovjeka želimo. Vrijednosti na kojima se temelji odgojno- obrazovni sustav u Republici Hrvatskoj sagledava se kao nova mogućnost razvoja hrvatskoga nacionalnoga, kulturnoga i duhovnoga identiteta unutar složenih globalizacijskih procesa. U eri globalizacije, informacijskoga i tehnološkoga napretka jedan od najtežih poslova suvremenoga doba jest odgoj djece u promijenjenim okolinama, što se posljedično odražava na stil odgoja i uvjete u kojima se odvijaju odgoj i obrazovanje. Ciljevi odgoja usmjeravaju odgojno-obrazovnu praksu i pedagoško djelovanje u njoj, a odgovornost i složenu zadaću imaju upravo odgojitelji/učitelji. Važnost inicijalnoga obrazovanja odgojitelja/učitelja danas je neupitna. Biti odgojiteljem/učiteljem je zvanje/profesija sa specifičnim profesionalnim standardima i etičkim pravilima učiteljske struke, nadahnuta vrijednostima društvene uključenosti i potrebama njegovanja potencijala svakoga djeteta/učenika. Rad se bavi komparativnom analizom studijskoga programa i ishoda učenja u Sveučilišnom studijskom programu ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja i Integriranom preddiplomskom i diplomskom studijskom programu za učitelje na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku., koji su usmjereni na područje (bio)etike, odgoja te etike učiteljskoga poziva. Studente, buduće odgojitelje/učitelje, potrebno je tijekom studija senzibilizirati za osjetljivost u budućoj struci u etičkom odlučivanju i rješavanju problema koji utječu na oblikovanje karaktera jer etika i bioetika trebaju ispunjavati važne društvene i individualne aspekte odgoja i obrazovanja.

odgoj i obrazovanje, odgojitelji/učitelji, studijski programi, bioetika

nije evidentirano

engleski

Bioethics between theory and practice: Comparative analysis of study programs

nije evidentirano

upbringing and education, preschool/class teachers, study programs, bioethics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

51-53.

2018.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-55962-3-3

Podaci o matičnoj publikaciji

2. osječki dani bioetike

Jurić, Hrvoje

Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo

Podaci o skupu

2. osječki dani bioetike = 2nd Osijek Day of Bioethics

predavanje

05.11.2018-06.11.2018

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti