Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

U sjeni reformi: obrazovne politike i društvene potrebe (CROSBI ID 668283)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Tomić-Koludrović, Inga U sjeni reformi: obrazovne politike i društvene potrebe // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES - “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment / Puzić, Saša (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 7-7

Podaci o odgovornosti

Tomić-Koludrović, Inga

hrvatski

U sjeni reformi: obrazovne politike i društvene potrebe

Prvo desetljeće 21. stoljeća u hrvatskom je visokoškolskom sustavu obilježila provedba „Bolonjske reforme“. U drugoj polovici njegova drugog desetljeća u središtu je pozornosti „kurikularna reforma“ osnovnog i srednjeg obrazovanja. Obje su reforme u javnom diskursu bile popraćene prijeporima političke naravi, a u obrazovnom diskursu pitanjima o korisnosti stečenih „vještina“ i „kompetencija“ u svrhu zaposlenja, odnosno o „primjenjivosti stečenih znanja u stvarnom životu“. U sjeni političkih i obrazovnih polemika ostala su pitanja o tome što su razvojne potrebe hrvatskog društva i mogu li predložene reforme uspješno odgovoriti na njih. Pokušavajući ponuditi elemente za odgovore na navedena pitanja, u predavanju će se najprije razmotriti kritike danas globalno dominantnih hegemonijskih obrazovnih politika, nastalih u ozračju neoliberalne individualizacije i tzv. „kompetitivne države“ (Liessmann 2006, 2012, 2014 ; Negt, 2010 ; Münch, 2011 ; Nussbaum 2012, Heinzlmaier, 2013). Iznijet će se zatim taksonomija obrazovnih ciljeva i politika mogućih unutar ocrtanog neoliberalnog modela (Prisching, 2008), te postaviti pitanje o tome koji bi pristup najbolje odgovarao aktualnom kontekstu „transformiranog“, „post- tranzicijskog“ hrvatskog društva. Empirijska osnova na kojoj će se razmatrati svrhovitost primjene globalno dominantnih obrazovnih politika uključuje primarne podatke iz vlastitih istraživanja o mladima u Hrvatskoj, te sekundarne podatke iz istraživanja Friedrich- Ebert-Stiftung o mladima u jugoistočnoj Europi i istraživanja o mladima u Europi iz FP7 projekta MyPlace.

obrazovanje, reforma, mladi, hrvatsko društvo

nije evidentirano

engleski

In the shadow of the reforms: educational policies and social needs

nije evidentirano

education, reform, youth, Croatian society

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-7.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES - “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment

Puzić, Saša

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

978-953-6218-79-0

Podaci o skupu

4. dani obrazovnih znanosti = 4th Days of Educational Sciences

ostalo

25.10.2018-26.10.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija

Poveznice