Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji (CROSBI ID 423604)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kosanović, Vanna
Koludrović, Morana
hrvatski
Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji
Glavni cilj ovog rada bio je analizirati život, naročito pedagoški rad trojice značajnih teoretičara odgoja i obrazovanja koji su ostavili velik trag u progresivnoj teoriji i praksi: Ivana Ilicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea. Jednako važni i utjecajni širili su svoje ideje i rad u prošlom stoljeću suočavajući se s brojnim kritikama i otporima. Odmak od konvencionalnog obrazovanja, težnja ka slobodi i odsustvu autoriteta, promicanje neformalnog i informalnog učenja, pedagoški pluralizam i demokratičnost glavne su značajke njihova rada. Njihova ustrajnost i dosljednost onome čemu su se posvetili učinili su to da su danas njihova imena i rad poznati diljem svijeta te su isti zaslužni, barem dijelom, za obrazovanje kakvo danas poznajemo.
Ivan Illich, Paolo Freire, Alexander Neill, reformske koncepcije obrazovanja, sloboda i pedagoški pluralizam
nije evidentirano
engleski
Contribution of Ivan Illich, Alexander Neil and Paolo Freire to contemporary pedagogy
nije evidentirano
Ivan Ilich, Paolo Freire, Alexander Neill, reform concepts of education, freedom and pedagogical pluralism
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
18.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split