Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji (CROSBI ID 423604)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kosanović, Vanna Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Kosanović, Vanna

Koludrović, Morana

hrvatski

Doprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji

Glavni cilj ovog rada bio je analizirati život, naročito pedagoški rad trojice značajnih teoretičara odgoja i obrazovanja koji su ostavili velik trag u progresivnoj teoriji i praksi: Ivana Ilicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea. Jednako važni i utjecajni širili su svoje ideje i rad u prošlom stoljeću suočavajući se s brojnim kritikama i otporima. Odmak od konvencionalnog obrazovanja, težnja ka slobodi i odsustvu autoriteta, promicanje neformalnog i informalnog učenja, pedagoški pluralizam i demokratičnost glavne su značajke njihova rada. Njihova ustrajnost i dosljednost onome čemu su se posvetili učinili su to da su danas njihova imena i rad poznati diljem svijeta te su isti zaslužni, barem dijelom, za obrazovanje kakvo danas poznajemo.

Ivan Illich, Paolo Freire, Alexander Neill, reformske koncepcije obrazovanja, sloboda i pedagoški pluralizam

nije evidentirano

engleski

Contribution of Ivan Illich, Alexander Neil and Paolo Freire to contemporary pedagogy

nije evidentirano

Ivan Ilich, Paolo Freire, Alexander Neill, reform concepts of education, freedom and pedagogical pluralism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

18.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano