Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj (CROSBI ID 423603)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Krak, Marina
Koludrović, Morana
hrvatski
Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati i usporediti načine vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj. Iako postoji sličnost u definiranju ishoda učenja u sva tri odgojno – obrazovna sustava, uočljive su razlike u načinima vrednovanja učeničkih postignuća u analiziranim obrazovnim sustavima. Dok se u Irskoj i Engleskoj veći naglasak stavlja na opisno vrednovanje i ocjenjivanje te se ne pribjegava formativnom ocjenjivanju učeničkih postignuća, u Hrvatskoj se sustav vrednovanja i ocjenjivanja više temelji na formativnom i brojčanom ocjenjivanju te manje na samovrednovanju. Također, uočljive su i razlike u načinima vanjskog vrednovanja gdje se u Hrvatskoj ono sustavno provodi tek na kraju srednjoškolskog obrazovanja u obliku državne mature.
vrednovanje i ocjenjivanje, učenička postignuća, unutarnje i vanjsko vrednovanje, samovrednovanje
nije evidentirano
engleski
Approaches of evaluation student achievements in Croatia, Ireland and England
nije evidentirano
evaluation and assessment, student achievement, internal and external evaluation, self-evaluation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
18.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split