Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj (CROSBI ID 423603)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Krak, Marina Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Krak, Marina

Koludrović, Morana

hrvatski

Pristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj

Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati i usporediti načine vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj. Iako postoji sličnost u definiranju ishoda učenja u sva tri odgojno – obrazovna sustava, uočljive su razlike u načinima vrednovanja učeničkih postignuća u analiziranim obrazovnim sustavima. Dok se u Irskoj i Engleskoj veći naglasak stavlja na opisno vrednovanje i ocjenjivanje te se ne pribjegava formativnom ocjenjivanju učeničkih postignuća, u Hrvatskoj se sustav vrednovanja i ocjenjivanja više temelji na formativnom i brojčanom ocjenjivanju te manje na samovrednovanju. Također, uočljive su i razlike u načinima vanjskog vrednovanja gdje se u Hrvatskoj ono sustavno provodi tek na kraju srednjoškolskog obrazovanja u obliku državne mature.

vrednovanje i ocjenjivanje, učenička postignuća, unutarnje i vanjsko vrednovanje, samovrednovanje

nije evidentirano

engleski

Approaches of evaluation student achievements in Croatia, Ireland and England

nije evidentirano

evaluation and assessment, student achievement, internal and external evaluation, self-evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

18.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano