Uloga Montessori materijala za učenje u cjelovitom razvoju ličnosti djeteta (CROSBI ID 423602)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bralić, Sara
Koludrović, Morana
hrvatski
Uloga Montessori materijala za učenje u cjelovitom razvoju ličnosti djeteta
Montessori pedagogija, te posebno rad sa specifičnim didaktičkim materijalima koje je razvila Maria Montessori, nakon više od stoljeća od njihova nastanka, još uvijek izazivaju interes odgajatelja, učitelja i pedagoga stoga što na djeci zanimljiv način potiču cjeloviti razvoj ličnosti te kroz igru na nenametljiv način omogućuju učenje složenih i teških sadržaja. Stoga je glavni cilj ovoga rada bio analizirati važnost, ulogu i primjenu didaktičkih materijala u Montessori pedagogiji. Analizirani su materijali za razvijanje osjetila, učenje matematike, jezika, kozmičkog te religijskog odgoja. Posebna vrijednost ovih materijala počiva u autokorekciji, intrizičnoj motivaciji djeteta za rješavanjem zadataka, te korelaciji različitih područja i sadržaja pri radu s pojedinim materijalom.
Montessori materijali, autokorekcija, korelacija, cjeloviti razvoj ličnosti
nije evidentirano
engleski
The role of Montessori learning materials in the overall development of the child's personality
nije evidentirano
Montessori materials, self-correction, correlation, holistic development of personality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
18.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split