Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 423600)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Barun, Antonela Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2017

Podaci o odgovornosti

Barun, Antonela

Koludrović, Morana

hrvatski

Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji

Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti djece u Montessori pedagogiji. Iako se socioemocionalna kompetentnost kao jedna od više vrsta kompetencija odnosno inteligencija sustavnije počela proučavati tek u drugoj polovini dvadesetog stoljeća, razvidno je da je Maria Montessori njezinu važnost uočila nekoliko desetljeća ranije te, još važnije, da je osmislila načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti kod djece. Razvijanje socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji potiče se posebno osmišljenim materijalima, ravnotežom grupnog i individualnog rada gdje odgajatelj ima ključnu funkciju, korištenjem materijala te unutar najrazličitijih aktivnosti kao što su primjerice vježbe za praktični život, moralni i religijski odnos te brojne druge. To potvrđuju i rezultati nekih istraživanja koja su pokazala da djeca koja su pohađala Montessori vrtiće pokazuju više prosocijalnog ponašanja, ne iskazuju agresivnost u igri, dobro se suočavaju s problemima kada na njih naiđu te da imaju više razumijevanja za druge u odnosu na djecu koja nisu pohađala Montessori programe.

Montessori pedagogija, socioemocionalna kompetentnost, grupni i individualni rad, prosocijalno ponašanje

nije evidentirano

engleski

Development of socioemocional competence in Montessori pedagogy

nije evidentirano

Montessori education, socioemotional competence, individual and group work, prosocial behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

07.09.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano