Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 423600)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Barun, Antonela
Koludrović, Morana
hrvatski
Razvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti djece u Montessori pedagogiji. Iako se socioemocionalna kompetentnost kao jedna od više vrsta kompetencija odnosno inteligencija sustavnije počela proučavati tek u drugoj polovini dvadesetog stoljeća, razvidno je da je Maria Montessori njezinu važnost uočila nekoliko desetljeća ranije te, još važnije, da je osmislila načine razvijanja socioemocionalne kompetentnosti kod djece. Razvijanje socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji potiče se posebno osmišljenim materijalima, ravnotežom grupnog i individualnog rada gdje odgajatelj ima ključnu funkciju, korištenjem materijala te unutar najrazličitijih aktivnosti kao što su primjerice vježbe za praktični život, moralni i religijski odnos te brojne druge. To potvrđuju i rezultati nekih istraživanja koja su pokazala da djeca koja su pohađala Montessori vrtiće pokazuju više prosocijalnog ponašanja, ne iskazuju agresivnost u igri, dobro se suočavaju s problemima kada na njih naiđu te da imaju više razumijevanja za druge u odnosu na djecu koja nisu pohađala Montessori programe.
Montessori pedagogija, socioemocionalna kompetentnost, grupni i individualni rad, prosocijalno ponašanje
nije evidentirano
engleski
Development of socioemocional competence in Montessori pedagogy
nije evidentirano
Montessori education, socioemotional competence, individual and group work, prosocial behavior
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
07.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split