Uloga učitelja i odgojitelja u Montessori pedagogiji (CROSBI ID 423597)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kuić, Tihana
Koludrović, Morana
hrvatski
Uloga učitelja i odgojitelja u Montessori pedagogiji
Kratkim opisom života i rada talijanske liječnice i pedagoginje Marije Montessori pružen je dublji uvid u njezinu pedagošku koncepciju koja, iako se razvijala u prošlom stoljeću, i danas nudi brojna rješenja za unaprjeđivanje odgojno- obrazovnog procesa. Prikazane su osobitosti Montessori pedagogije, a glavni cilj ovoga rada bio je analizirati ulogu učitelja i odgojitelja u Montessori pedagogiji. S obzirom na složenost njihove uloge u odgojno-obrazovnom procesu, opisano je zanimanje učitelja i odgojitelja te kompetencije koje isti trebaju posjedovati kako bi odgojno-obrazovni proces bio uspješan. Također, u radu se analizira uloga Montessori učitelja i odgojitelja u posebnim područjima Montessori pedagogije koja ističe važnost pripremljene okoline prilagođene razvojnim potrebama djece.
Montessori pedagogija, uloga učitelja i odgojitelja, kompetencije učitelja i odgojitelja, odgojno-obrazovni proces, pripremljena okolina
nije evidentirano
engleski
The teachers role in the Montessori pedagogy
nije evidentirano
Montessori education, role of teacher and educator, competencies of teacher and educator, education, prepared environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
05.09.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split