Organizacija i realizacija nastavnog procesa u waldorfskoj školi (CROSBI ID 423596)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Dulčić, Petar
Koludrović, Morana
hrvatski
Organizacija i realizacija nastavnog procesa u waldorfskoj školi
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati pristupe i načine organizacije i realizacije nastavnog procesa u waldorfskim školama u kojima se na bitno drugačiji način od konvencionalnog didaktičko-metodičkog strukturiranja nastavnog procesa učenike uči samostalnosti, samopouzdanju, odgovornosti, kreativnosti, poštovanju i cjeloživotnom učenju. Waldorfska škola posvećena je cjelovitom razvoju djeteta što je vidljivo iz strukture kurikuluma odnosno organizacije i realizacije nastavnog procesa gdje se učenjem po epohama te specifičnim metodama i pristupima učenja i poučavanja uravnotežuju kognitivne, umjetničke i praktične aktivnosti.
waldorfska pedagogija, kurikulum, organizacija i realizacija nastavnog procesa, učenje po epohama, cjeloviti razvoj ličnosti
nije evidentirano
engleski
Organization and realization of the teaching process in the Waldorf school
nije evidentirano
Waldorf education, curriculum, organization and realization of teaching process, main lesson block teaching, whole child development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
29.08.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split