Razvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji (CROSBI ID 423592)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Draganja, Ana
Koludrović, Morana
hrvatski
Razvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji
Waldorfska pedagogija od samih početaka svoga nastanka intrigira pedagošku javnost svojim neobičnim pristupima odgoju i obrazovanju te didaktičkim rješenjima koje je njezin začetnik Rudolf Steiner osmislio. U ovom je radu pri proučavanju osobitosti waldorfske pedagogije poseban naglasak stavljen na analiziranje načina razvijanja i stjecanja jezične pismenosti, stvaranja i izražavanja kako u materinjem, tako i u stranim jezicima. Analizom praktičnog učenja jezika i književnosti u školskom radu, te na temelju analize literature iz tog područja, može se zaključiti da waldorfski pristup učenja jezika i jezičnog stvaranja donosi intrigantna rješenja koja je moguće i svakako poželjno primijeniti i u konvencionalnom sustavu odgoja i obrazovanja.
Rudolf Steiner ; waldorfska pedagogija ; učenje stranog i materinjeg jezika
nije evidentirano
engleski
Development of language literacy, expression and language creation in Waldorf pedagogy
nije evidentirano
Rudolf Steiner ; Waldorf pedagogy ; learning native and foreign language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
23.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split