Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji (CROSBI ID 423592)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Draganja, Ana Razvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Draganja, Ana

Koludrović, Morana

hrvatski

Razvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji

Waldorfska pedagogija od samih početaka svoga nastanka intrigira pedagošku javnost svojim neobičnim pristupima odgoju i obrazovanju te didaktičkim rješenjima koje je njezin začetnik Rudolf Steiner osmislio. U ovom je radu pri proučavanju osobitosti waldorfske pedagogije poseban naglasak stavljen na analiziranje načina razvijanja i stjecanja jezične pismenosti, stvaranja i izražavanja kako u materinjem, tako i u stranim jezicima. Analizom praktičnog učenja jezika i književnosti u školskom radu, te na temelju analize literature iz tog područja, može se zaključiti da waldorfski pristup učenja jezika i jezičnog stvaranja donosi intrigantna rješenja koja je moguće i svakako poželjno primijeniti i u konvencionalnom sustavu odgoja i obrazovanja.

Rudolf Steiner ; waldorfska pedagogija ; učenje stranog i materinjeg jezika

nije evidentirano

engleski

Development of language literacy, expression and language creation in Waldorf pedagogy

nije evidentirano

Rudolf Steiner ; Waldorf pedagogy ; learning native and foreign language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

23.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija