Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas (CROSBI ID 423591)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Domazet, Jasna
Koludrović, Morana
hrvatski
Analiza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas
Odgoj i obrazovanje su socijalni fenomeni i kao takvi nikada se ne događaju izolirano već uvijek u različitim povijesnim, kulturnim i društvenim kontekstima. Društvo mijenja školu i škola utječe na promjene u društvu. Veza između ta dva entiteta je toliko jaka da ih nije moguće razdvojiti. Sve što se događa u društvu utječe na obrazovanje i obrnuto. Nakon uvodnih definicija društva, obrazovanja i odgoja, u radu se prikazuje njihov međuodnos. S ciljem opisivanja utjecaja koje je društvo imalo na promjene u hrvatskom odgojnoobrazovnom sustavu, u radu su analizirani ciljevi i vrijednosti koji se nalaze u školskim dokumentima od 1946. godine do danas. Posebno se htjelo prikazati kako su se odgojnoobrazovni ciljevi i vrijednosti mijenjali pod utjecajem različitih političkih i društvenih uređenja. Dobiveni rezultati pokazali su izniman utjecaj društvenih prilika na oblikovanje ciljeva odgoja i obrazovanja. Također, uočeno je da su se bez obzira na društvene, povijesne i političke okolnosti u školama oduvijek nastojali ostvariti određeni opći ciljevi i njegovati određene univerzalne životne vrijednosti.
društvo ; škola ; odgojno-obrazovni ciljevi ; vrijednosti ; socijalizam ; demokracija ; školski dokumenti
nije evidentirano
engleski
Analysis of educational goals and values in school documents from 1946 to present
nije evidentirano
society ; school ; educational goals ; values ; socialism ; democracy ; school documents
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
20.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split