Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta (CROSBI ID 423589)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Donelli, Iva Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Donelli, Iva

Koludrović, Morana

hrvatski

Odrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta

Marija Montessori i Jean Piaget bili su suvremenici koji su ostavili neizbrisiv trag na odgojno – obrazovnu teoriju i praksu i poimanje djeteta sve do današnjih dana. Stoga je glavni cilj ovoga rada bio usporediti sličnosti i razlike u radu ta dva znanstvenika s obzirom na pristupe proučavanju i poimanju razvoja djeteta te u odnosu na njihov pedagoški pristup i rad. S obzirom na to da je Piaget bio ravnatelj švicarskog Montessori društva, ne čudi da postoji niz sličnosti u njihovom radu. Jednako tako, postoji i niz različitosti u njihovim pedagoško – psihološkim pristupima koji se najviše uočavaju kroz različitost u istraživačkim pristupima proučavanja djeteta, nekim aspektima razvojnih faza djeteta, te razradi praktičnih odgojno – obrazovnih smjernica u Montessori pedagogiji koji su kod Piageta ostali više na teorijskoj razini. Ono što ih spaja je promoviranje pedagogije umjerene na dijete umjesto na memoriranje i reproduciranje sadržaja, samousmjereno učenje, poticanje samostalnosti, odgovornosti, kreativnosti i autonomnog djelovanja djeteta, te naglašavanje važnosti poticajnog okružja i ozračja za učenje.

Marija Montessori : Jean Piaget ; dijete ; samousmjereno učenje ; poticajna okolina

nije evidentirano

engleski

Determinants of child development from the perspective of Mary Montessori and Jean Piaget

nije evidentirano

Maria Montessori ; Jean Piaget ; child self-directed learning ; stimulating learning environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

06.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija