Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole (CROSBI ID 423588)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ursić, Matea Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Ursić, Matea

Koludrović, Morana

hrvatski

Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole

Glavni cilj ovoga diplomskog rada bio je ispitati zastupljenost i vrste kreativnih pitanja i zadataka u udžbenicima književnosti za niže razrede osnovne škole. Istraživanjem su obuhvaćena četiri udžbenika književnosti za drugi razred osnovne škole s vremenskim odmakom od gotovo četrdeset godina. Razlog takvom metodološkom pristupu analize čitanki bio je u tome što se željelo istražiti postoje li razlike u zastupljenosti pitanja i zadataka kojima se potiče divergentno mišljenje tijekom četrdesetogodišnjeg razdoblja. Dobiveni rezultati pokazuju da je u čitankama iz novijeg razdoblja zastupljeno više pitanja i zadataka kojima se potiče kreativnost u odnosu na starije čitanke. Unatoč tome, autori udžbenika imaju jednake prioritete pri poticanju kreativnosti, a pitanja i zadaci namijenjeni stvaralaštvu i kreativnosti neovisno o udžbeniku i njihovim autorima, prate jednake ciljeve.

kreativnost ; udžbenik ; pitanja i zadaci za poticanje kreativnosti

nije evidentirano

engleski

Encouraging creative thinking in elementary school reading books

nije evidentirano

creativity ; textbook ; questions and tasks to stimulate creativity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

23.02.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija