Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole (CROSBI ID 423588)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ursić, Matea
Koludrović, Morana
hrvatski
Poticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole
Glavni cilj ovoga diplomskog rada bio je ispitati zastupljenost i vrste kreativnih pitanja i zadataka u udžbenicima književnosti za niže razrede osnovne škole. Istraživanjem su obuhvaćena četiri udžbenika književnosti za drugi razred osnovne škole s vremenskim odmakom od gotovo četrdeset godina. Razlog takvom metodološkom pristupu analize čitanki bio je u tome što se željelo istražiti postoje li razlike u zastupljenosti pitanja i zadataka kojima se potiče divergentno mišljenje tijekom četrdesetogodišnjeg razdoblja. Dobiveni rezultati pokazuju da je u čitankama iz novijeg razdoblja zastupljeno više pitanja i zadataka kojima se potiče kreativnost u odnosu na starije čitanke. Unatoč tome, autori udžbenika imaju jednake prioritete pri poticanju kreativnosti, a pitanja i zadaci namijenjeni stvaralaštvu i kreativnosti neovisno o udžbeniku i njihovim autorima, prate jednake ciljeve.
kreativnost ; udžbenik ; pitanja i zadaci za poticanje kreativnosti
nije evidentirano
engleski
Encouraging creative thinking in elementary school reading books
nije evidentirano
creativity ; textbook ; questions and tasks to stimulate creativity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
23.02.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split