Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 423586)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Žaja, Marija
Koludrović, Morana
hrvatski
Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi
Primjena višestrukih strategija učenja i poučavanja temeljni je odgojno-obrazovni zahtjev u planiranju, organizaciji i realizaciji visokoškolske nastave. Suvremene se odgojno- obrazovne situacije nastoje u najvećoj mjeri prilagoditi svojim subjektima, nastavnicima i učenicima/ studentima te nastavu tako učiniti zanimljivom i privlačnom. Da bi nastavni rad i nastavnicima i studentima zadovoljio odgojno- obrazovne interese te im omogućio samostalnost i odgovornost, ključnu ulogu imaju strategije učenja i poučavanja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati primjenu nekih strategija učenja i poučavanja i njihovu učinkovitost u svakodnevnoj visokoškolskoj nastavi. Za potrebe ovog istraživanja konstruiran je, na temelju relevantne didaktičke literature, upitnik kojima se navedena problematika ispitivala. U istraživanju je sudjelovalo 295 studenata Filozofskog fakulteta u Splitu. Dobiveni rezultati upućuju na činjenicu da je suvremena visokoškolska nastava nezamisliva bez primjene navedenih strategija te da studenti, pogotovo studenti viših godina studija, itekako pozitivno vrjednuju svaki pokušaj promjene i inovativnosti u nastavnom radu.
strategije učenja i poučavanja, visokoškolska nastava, nastavnici, studenti
nije evidentirano
engleski
Students attitudes towards implementation and effectiveness of some learning and teaching strategies in higher education
nije evidentirano
learning and teaching strategies, higher education, teachers, students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
17.11.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split