Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi (CROSBI ID 423586)

Ocjenski rad | diplomski rad

Žaja, Marija Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Žaja, Marija

Koludrović, Morana

hrvatski

Stavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi

Primjena višestrukih strategija učenja i poučavanja temeljni je odgojno-obrazovni zahtjev u planiranju, organizaciji i realizaciji visokoškolske nastave. Suvremene se odgojno- obrazovne situacije nastoje u najvećoj mjeri prilagoditi svojim subjektima, nastavnicima i učenicima/ studentima te nastavu tako učiniti zanimljivom i privlačnom. Da bi nastavni rad i nastavnicima i studentima zadovoljio odgojno- obrazovne interese te im omogućio samostalnost i odgovornost, ključnu ulogu imaju strategije učenja i poučavanja. Stoga je cilj ovog istraživanja bio ispitati primjenu nekih strategija učenja i poučavanja i njihovu učinkovitost u svakodnevnoj visokoškolskoj nastavi. Za potrebe ovog istraživanja konstruiran je, na temelju relevantne didaktičke literature, upitnik kojima se navedena problematika ispitivala. U istraživanju je sudjelovalo 295 studenata Filozofskog fakulteta u Splitu. Dobiveni rezultati upućuju na činjenicu da je suvremena visokoškolska nastava nezamisliva bez primjene navedenih strategija te da studenti, pogotovo studenti viših godina studija, itekako pozitivno vrjednuju svaki pokušaj promjene i inovativnosti u nastavnom radu.

strategije učenja i poučavanja, visokoškolska nastava, nastavnici, studenti

nije evidentirano

engleski

Students attitudes towards implementation and effectiveness of some learning and teaching strategies in higher education

nije evidentirano

learning and teaching strategies, higher education, teachers, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

17.11.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano