Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija (CROSBI ID 423585)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Milas, Antonija
Koludrović, Morana
hrvatski
Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija
U radu se analizira uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogiji. Kako je prikazano u radu, velike su razlike između konvencionalne nastave i nastave koja se održava u alternativnim školama, odnosno Montessori školi. Razlog tome je zasigurno i uloga učitelja. Zanimljivo da i suvremena nastava i Montessori pedagogija promoviraju učitelja kao inicijatora i usmjerivača nastavnog procesa, a nastava mora biti usmjerena na učenika u kojoj je on aktivan sudionik nastavnog procesa, a ne samo slušatelj. Ipak, iako u teorijskom smislu postoje zamjetljive sličnosti u poimanju učitelja u suvremenoj školi i Montessori pedagogiji, u praktičnoj nastavi zbog bitno drugačijeg načina strukturiranja nastavnog procesa između navedenih pedgoških koncepcija postoje još uvijek značajne razlike. Kako bi se poboljšao nastavni proces u konvencionalnim školama i učitelj mora biti osposobljen za nove načine rada, koristiti nove metode u nastavi, pokazati svoju kreativnost u učionici, ali i izvan nje.
tradicionalna i suvremena škola, Montessori pedagogija, učitelj, učenik
nije evidentirano
engleski
The teacher role in conventional schools and the Montessori pedagogy
nije evidentirano
traditional and modern school, Montessori pedagogy, teacher, student
nije evidentirano
Podaci o izdanju
28
25.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split