Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija (CROSBI ID 423585)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Milas, Antonija Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Milas, Antonija

Koludrović, Morana

hrvatski

Uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija

U radu se analizira uloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogiji. Kako je prikazano u radu, velike su razlike između konvencionalne nastave i nastave koja se održava u alternativnim školama, odnosno Montessori školi. Razlog tome je zasigurno i uloga učitelja. Zanimljivo da i suvremena nastava i Montessori pedagogija promoviraju učitelja kao inicijatora i usmjerivača nastavnog procesa, a nastava mora biti usmjerena na učenika u kojoj je on aktivan sudionik nastavnog procesa, a ne samo slušatelj. Ipak, iako u teorijskom smislu postoje zamjetljive sličnosti u poimanju učitelja u suvremenoj školi i Montessori pedagogiji, u praktičnoj nastavi zbog bitno drugačijeg načina strukturiranja nastavnog procesa između navedenih pedgoških koncepcija postoje još uvijek značajne razlike. Kako bi se poboljšao nastavni proces u konvencionalnim školama i učitelj mora biti osposobljen za nove načine rada, koristiti nove metode u nastavi, pokazati svoju kreativnost u učionici, ali i izvan nje.

tradicionalna i suvremena škola, Montessori pedagogija, učitelj, učenik

nije evidentirano

engleski

The teacher role in conventional schools and the Montessori pedagogy

nije evidentirano

traditional and modern school, Montessori pedagogy, teacher, student

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28

25.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano