Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama (CROSBI ID 423584)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Bosančić, Ivana Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Bosančić, Ivana

Koludrović, Morana

hrvatski

Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama

Važnost duhovnog razvoja prepoznata je u većini pluralističkih i demokratskih pedagoških sustava i pristupa. Tako je primjerice i u Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2011) jedan od odgojno – obrazovnih ciljeva uz intelektualni, estetski, društveni, moralni poticati i duhovni razvoj učenika koji se pretpostavlja kao važan dio cjelovitog razvoja ličnosti. U tom kontekstu, glavna namjera ovog rada bila je analizirati načine poticanja i razvoja duhovnog odgoja u konvencionalnoj školi, te Montessori i Waldorfskoj pedagogiji koje njeguju specifične pristupe, a potom i načine poticanja duhovnog razvoja te utjecaja duhovnog odgoja na cjeloviti razvoj ličnosti.

konvencionalni sustav odgoja i obrazovanja, Montessori i waldorfska pedagogija, duhovni razvoj učenika, duhovni odgoj

nije evidentirano

engleski

Religious approaches in conventional, Montessori and Waldorf schools

nije evidentirano

conventional system of education, Montessori and waldorf pedagogy, spiritual development od student, spiritual nurture

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

23.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano