Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama (CROSBI ID 423584)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bosančić, Ivana
Koludrović, Morana
hrvatski
Religijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama
Važnost duhovnog razvoja prepoznata je u većini pluralističkih i demokratskih pedagoških sustava i pristupa. Tako je primjerice i u Nacionalnom okvirnom kurikulumu (2011) jedan od odgojno – obrazovnih ciljeva uz intelektualni, estetski, društveni, moralni poticati i duhovni razvoj učenika koji se pretpostavlja kao važan dio cjelovitog razvoja ličnosti. U tom kontekstu, glavna namjera ovog rada bila je analizirati načine poticanja i razvoja duhovnog odgoja u konvencionalnoj školi, te Montessori i Waldorfskoj pedagogiji koje njeguju specifične pristupe, a potom i načine poticanja duhovnog razvoja te utjecaja duhovnog odgoja na cjeloviti razvoj ličnosti.
konvencionalni sustav odgoja i obrazovanja, Montessori i waldorfska pedagogija, duhovni razvoj učenika, duhovni odgoj
nije evidentirano
engleski
Religious approaches in conventional, Montessori and Waldorf schools
nije evidentirano
conventional system of education, Montessori and waldorf pedagogy, spiritual development od student, spiritual nurture
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
23.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split