Stavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave (CROSBI ID 423583)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šućur, Andrijana
Koludrović, Morana
hrvatski
Stavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove učenika razredne i predmetne nastave te njihovih učitelja o kvaliteteti i specifičnostima dodatne i dopunske nastave u osnovnoj školi. U istraživanju je sudjelovalo ukupno 129 učenika i učenica od trećeg do osmog razreda osnovne škole te 36 učitelja. Za potrebe ovog istraživanja konstruirani su upitnici kojima su se ispitivali opći podaci o sudionicima istrživanja, te njihovi stavovi o značajkama, nedostacima i mogućnostima poboljšanja dodatne i dopunske nastave. Dobiveni rezultati upućuju na to da je mlađim učenicima potrebno podrobnije objasniti čemu služi dodatna i dopunska nastava kako bi se izbjegle predrasude o namjeni navedenih vrsta nastavnog rada. Nadalje, učenici su mišljenja da bi dopunska nastava bila kvalitetnija ukoliko bi se realizirala na učenicima zanimljiviji način. Učitelji pak smatraju da bi se kvaliteta dodatne, ali i dopunske nastave popravila kad bi opremljenost škole bila na višem nivou, kada bi satnica bila veća te kad bi se navedena nastava organizirala u terminima kada učenici ne bi bili umorni.
individualizirana nastava, dodatna i dopunska nastave, učenici, učitelji
nije evidentirano
engleski
The attitudes of teachers and students about the quality of supplementary and additional education
nije evidentirano
individualised instruction, advanced and remedial classes, pupils, teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
23.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split