Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu (CROSBI ID 423581)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Paladin, Viktoria
Koludrović, Morana
hrvatski
Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu
Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati sličnosti i razlike suvremenog kurikulumskog pristupa odgoju i obrazovanju s pedagoškom koncepcijom Marije Montessori. Iako cijelo stoljeće dijeli nastanak Montessori pedagogije od suvremene teorije odgoja i obrazovanja, zanimljivo je i opravdano bilo analizirati koliko sličnosti u teorijskim polazištima postoji između pedagoških načela Montessori koncepcije i suvremenog sustava odgoja i obrazovanja počevši od primjerice motivacije, discipline, temeljnih pedagoških načela, uloge učitelja kao facilitatora i usmjerenosti odgojno – obrazovnog procesa na dijete i učenika koje je temelj Nacionalnog okvirnog kurikuluma a osnovno je polazište u Montessori pedagogiji.
suvremeni odgojno – obrazovni sustav, Nacionalni okvirni kurikulum, Montessori pedagogija, motivacija, disciplina, uloga nastavnika i učenika
nije evidentirano
engleski
The elements of Montessori pedagogy in the National Curriculum Framework
nije evidentirano
contemporary educational system, The National Curriculum Framework, Montessori pedagogy, motivation, discipline, the role of teachers and students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
10.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split