Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu (CROSBI ID 423581)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Paladin, Viktoria Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Paladin, Viktoria

Koludrović, Morana

hrvatski

Elementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu

Glavni cilj ovoga rada bio je analizirati sličnosti i razlike suvremenog kurikulumskog pristupa odgoju i obrazovanju s pedagoškom koncepcijom Marije Montessori. Iako cijelo stoljeće dijeli nastanak Montessori pedagogije od suvremene teorije odgoja i obrazovanja, zanimljivo je i opravdano bilo analizirati koliko sličnosti u teorijskim polazištima postoji između pedagoških načela Montessori koncepcije i suvremenog sustava odgoja i obrazovanja počevši od primjerice motivacije, discipline, temeljnih pedagoških načela, uloge učitelja kao facilitatora i usmjerenosti odgojno – obrazovnog procesa na dijete i učenika koje je temelj Nacionalnog okvirnog kurikuluma a osnovno je polazište u Montessori pedagogiji.

suvremeni odgojno – obrazovni sustav, Nacionalni okvirni kurikulum, Montessori pedagogija, motivacija, disciplina, uloga nastavnika i učenika

nije evidentirano

engleski

The elements of Montessori pedagogy in the National Curriculum Framework

nije evidentirano

contemporary educational system, The National Curriculum Framework, Montessori pedagogy, motivation, discipline, the role of teachers and students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

37

10.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano