Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006. (CROSBI ID 423580)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kolobarić, Marina
Koludrović, Morana
hrvatski
Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.
U ovom je radu poseban naglasak stavljen na analizu nastavnih planova i programa od 1944. do 2006. godine s obzirom na zastupljenost životno – praktičnih sadržaja. Posebno se htjelo analizirati koliko je zapravo društvo utjecalo na ciljeve odgoja i obrazovanja koji se navode u pojedinim nastavnim planovima i programima. Također, u radu se, osim analize zastupljenosti životno – praktičnih sadržaja, ističu i načini na koji su ti sadržaji implementirani u nastavne planove i programe, uz primjere tih sadržaja u pojedinim nastavnim predmetima. Dobiveni rezultati pokazali su izniman utjecaj društva i društvenih prilika na nastavne planove i programe te smanjenje zastupljenosti životno – praktičnih sadržaja u nastavnim planovima i programima suvremene škole uslijed promjena koje donosi suvremeno društvo.
životno – praktični sadržaji, društvo, nastavni plan i program, kurikulum, osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of the representation of life-practical contents in elementary school curricula from 1944 to 2006
nije evidentirano
life and practical contents, society, curriculum, primary school
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
10.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split