Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006. (CROSBI ID 423580)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kolobarić, Marina Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006. / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kolobarić, Marina

Koludrović, Morana

hrvatski

Komparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006.

U ovom je radu poseban naglasak stavljen na analizu nastavnih planova i programa od 1944. do 2006. godine s obzirom na zastupljenost životno – praktičnih sadržaja. Posebno se htjelo analizirati koliko je zapravo društvo utjecalo na ciljeve odgoja i obrazovanja koji se navode u pojedinim nastavnim planovima i programima. Također, u radu se, osim analize zastupljenosti životno – praktičnih sadržaja, ističu i načini na koji su ti sadržaji implementirani u nastavne planove i programe, uz primjere tih sadržaja u pojedinim nastavnim predmetima. Dobiveni rezultati pokazali su izniman utjecaj društva i društvenih prilika na nastavne planove i programe te smanjenje zastupljenosti životno – praktičnih sadržaja u nastavnim planovima i programima suvremene škole uslijed promjena koje donosi suvremeno društvo.

životno – praktični sadržaji, društvo, nastavni plan i program, kurikulum, osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of the representation of life-practical contents in elementary school curricula from 1944 to 2006

nije evidentirano

life and practical contents, society, curriculum, primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

10.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

nije evidentirano