Lokalna gastronomija kao put prema turizmu doživljaja (CROSBI ID 668258)
Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rikard, Bakan
hrvatski
Lokalna gastronomija kao put prema turizmu doživljaja
Turizam je postao način života i najbrže rastuća „industrija“, a međunarodni turistički dolasci u prošloj su godini premašili brojku od jedne milijarde. Ovakvo okruženje globalne konkurencije, pred destinacijski menadžment postavlja nove izazove. Kako u moru sličnih destinacija, vlastitu pozicionirati kako drukčiju, jedinstvenu destinaciju koja će za turista predstavljati novo iskustvo i nezaboravan doživljaj? „Novi turist“ želi učiti, upoznavati lokalnu kulturu, običaje, želi interakciju s lokalnim stanovništvom, a gdje se stvaraju najprisniji međuljudski kontakti – za stolom, uz mirisne delicije i čašicu dobroga vina. Cilj ovoga rada je ukazati kako lokalna gastronomija može biti moćno oruđe za stvaranje prepoznatljivih, novih turističkih proizvoda, odnosno turističkih doživljaja. Hrvatska pored niza drugih komparativnih prednosti koje ima, ima i bogatu i raznoliku lokalnu gastronomiju. Vezano uz trendove koji su vidljivi na tržištu turističke potražnje ( turizam doživljaja, turizam iskustva, slow food pokret), navedene komparativne prednosti upravo nužno je pretvoriti u konkurentske te na taj način dati novi poticaj pozicioniranju Hrvatske kao prepoznatljive turističke destinacije.
gastronomija, turizam doživljaja, konkurentske prednosti
nije evidentirano
engleski
Local Gastronomy as a path to the experience tourism
nije evidentirano
gastronomy, experience tourism, competitive advantages
nije evidentirano
Podaci o prilogu
113-121.
2013.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku
Radić Lakoš T.
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku
1846-6699
Podaci o skupu
1. Znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem “Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra”
predavanje
19.09.2013-20.09.2013
Šibenik, Hrvatska