Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 256007)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Ljubetić, Maja ; Mandarić Vukušić, Anita ; Glibota, Petra Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi // Putokazi, V (2017), 2; 209-222

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja ; Mandarić Vukušić, Anita ; Glibota, Petra

hrvatski

Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi

Socioemocionalni razvoj djece rane i predškolske dobi neiscrpna je tema znanstvenih istraživanja. Ovo područje osobito je važno roditeljima s obzirom da imaju najviše utjecaja na stvaranje uvjeta za zdrav i cjelovit razvoj djeteta. Sukladno vremenu u kojem se djeca odgajaju roditelji trebaju uvažavati društvene promjene te ih kritički vrednovati jednako kao i ponašanja vlastite djece. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati kako roditelji procjenjuju socioemocionalni razvoj svoje djece rane i predškolske dobi. U istraživanju sudjelovala su 122 roditelja čija djeca pohađaju ustanove ranog i predškolskog odgoja na području Splita i Solina. Dobiveni rezultati pokazali su da roditelji visoko procjenjuju socioemocionalni razvoj svoje djece te da nema razlike u njihovoj procjeni s obzirom na spol, dob, radni i bračni status. Ipak, razlika je uočena u roditeljskoj procjeni djetetova socioemocionalnog razvoja s obzirom na obrazovanje roditelja. Obrazovaniji roditelji osjetljiviji su u procjeni dječjih eksternaliziranih ponašanja u odnosu na roditelje nižega obrazovanja. Ovi rezultati mogu biti dobar poticaj za daljnja istraživanja u području roditeljstva.

eksternalizirani i internalizirani problemi ; obiteljski utjecaj ; obrazovanje roditelja

nije evidentirano

engleski

Parental evaluation of emotional development of kindergarden children

nije evidentirano

externalized and internalized problems ; family influence ; parental education.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

V (2)

2017.

209-222

objavljeno

2566-3755

2303-470X

Povezanost rada

Pedagogija