Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kemija kreativne industrije: Popularizacijski simpozij Kreativna riznica 2017. (CROSBI ID 255995)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija

Mijoč, Josipa Kemija kreativne industrije: Popularizacijski simpozij Kreativna riznica 2017. // Tema : časopis za knjigu, 13 (2016), 4-6; 62-67

Podaci o odgovornosti

Mijoč, Josipa

hrvatski

Kemija kreativne industrije: Popularizacijski simpozij Kreativna riznica 2017.

Kemija kreativne industrije naziv je treće Kreativne riznice – popularizacijskog simpozija kreativne industrije koja se održava na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Popularizacijski simpozij prema svojoj je definiciji besplatno veliko događanje koje popularizira sadržaj od opće društvene važnosti. Slijedom navedene definicije Kreativna riznica može se označiti besplatnom platformom na kojoj se susreću teoretičari i praktičari iz kulturne i kreativne industrije, a nastojanja organizatora usmjerena su na pomoć kreativnoj industriji u njezinu institucionaliziranju. Upravo radi tako postavljenog cilja Kreativna riznica znanstveno je moderirana, ali i otvorena civilnom društvu čime se stvara nova paradigma funkcionalne uporabe kapitala i infrastrukture javnih, obrazovnih institucija, nastavnih programa i znanstvenog djelovanja. Ujedno je riječ o projektu koji se temelji na prožimanju kulturnog i drugih polja društvenog djelovanja, a rezultira inovativnim kulturnim praksama. Kreativna riznica organizira se na visokoškolskoj javnoj instituciji Ekonomskom fakultetu u Osijeku koji je kao znanstveno-nastavna institucija ustupio svoju infrastrukturu i time otvorio nove putove promišljanja o kulturnim i kreativnim industrijama.

kreativna industrija, Kreativna riznica, društvena odgovornost javne institucije

nije evidentirano

engleski

Chemistry of the Creative Industry: Popularization Symposium Creative Treasury 2017

nije evidentirano

creative industry, creative treasury, social responsibility of public institutions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (4-6)

2016.

62-67

objavljeno

1334-6466

Povezanost rada

Ekonomija