Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti i utjecaj primjene mobilne aplikacije u redovitoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (CROSBI ID 423533)

Ocjenski rad | diplomski rad

Majstorović, Ilija Mogućnosti i utjecaj primjene mobilne aplikacije u redovitoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture / Babić, Vesna (mentor); Podnar, Hrvoje (neposredni voditelj). Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2018

Podaci o odgovornosti

Majstorović, Ilija

Babić, Vesna

Podnar, Hrvoje

hrvatski

Mogućnosti i utjecaj primjene mobilne aplikacije u redovitoj nastavi tjelesne i zdravstvene kulture

Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti mogućnosti i utjecaj primjene MOGY aplikacije namijenjene osobnim trenerima, prilagođene za korištenje u sustavu školstva tijekom redovite nastave tjelesne i zdravstvene kulture (TZK) na stavove učenika prema tjelesnoj aktivnosti. Ukupan uzorak činilo je 99 učenika 7. i 8. razreda osnovne škole. Nasumično su odabrana četiri eksperimentalna i dva kontrolna razredna odjela. Eksperimentalni razredni odjeli sudjelovali su u 6-tjednom eksperimentalnom programu kreiranom i provedenom pod stručnim nadzorom učitelja TZK uz pomoć MOGY aplikacije. Kao mjerni instrument za procjenu učinaka eksperimentalnog programa upotrebljena je hrvatska inačica upitnika za procjenu stavova prema tjelesnoj aktivnosti (APAS). Upitnik je korišten za samoprocjenu učenika o varijablama: 1) tjelesno samopoimanje, 2) važnost tjelesne aktivnosti, 3) učenje uz informacijsko- komunikacijsku tehnologiju (IKT), 4) tjelesna aktivnost i holističko zdravlje te 5) samoučinkovitost u tjelesnom vježbanju. Za utvrđivanje faktorske strukture primijenjenog upitnika korištena je eksplorativna faktorska analiza. Interna konzistencija ispitana je Cronbach’s Alphom. Analiza kovarijance (ANCOVA) korištena je za utvrđivanje učinaka eksperimentalnog programa na rezultate završnog mjerenja, uz uključivanje kovarijata dob, spol, rezultati inicijalnog mjerenja i indeks tjelesne mase. Rezultati istraživanja nisu pokazali negativan utjecaj na stavove učenika prema tjelesnoj aktivnosti nakon 6-tjedne implementacije IKT. S druge strane, MOGY aplikacija omogućila je kreiranje prilagođenog sadržaja temeljenog na preferencijama učenika, lakšu komunikaciju s učenicima izvan nastave TZK, praćenje napretka te upućivanje na zdrave životne navike i odabir zdravog načina života.

informacijsko-komunikacijska tehnologija, mobilna tehnologija, tjelesno vježbanje, edukacija, škola

nije evidentirano

engleski

Possibilities and efects of mobile application use in obligatory physical education classes on attitudes of students towards physical activity

nije evidentirano

information-communication technology, mobile technology, physical excercise, education, school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

09.07.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Kineziologija