Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

POREDBENI FRAZEMI U POUČAVANJU HRVATSKOGA KAO INOGA JEZIKA (CROSBI ID 62087)

Prilog u knjizi | stručni rad

Jukić, Sandra POREDBENI FRAZEMI U POUČAVANJU HRVATSKOGA KAO INOGA JEZIKA // Od fonologije do leksikologije, Zbornik u čast Mariji Turk / Lukežić, Iva ; Macan, Željka ; Novak, Kristian et al. (ur.). Rijeka: Odsjek za talijanistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 143-156

Podaci o odgovornosti

Jukić, Sandra

hrvatski

POREDBENI FRAZEMI U POUČAVANJU HRVATSKOGA KAO INOGA JEZIKA

Frazeologija prolazi proces uključivanja u nastavu stranoga jezika. U vezi se s time treba osvrnuti na način na koji će se to učiniti te koji će se sadržaji uključiti. Ovaj rad donosi prijedlog frazeodidaktičkoga pristupa u nastavi hrvatskoga kao inoga jezika na primjeru poredbenih frazema. Uključivanje je frazema potrebno i moguće već od početnoga stupnja učenja jezika. Poredbena frazeologija ima jednostavnu gramatičku strukturu i jednostavan leksik te je zato pogodna za uključivanje u nastavu stranoga jezika. Na početnome bi stupnju najprikladniji bili pridjevski, a na višim stupnjevima i glagolski poredbeni frazemi. Pridjevski su frazemi prikladni zato što nemaju visoku varijantnost, a u skladu su s jezičnim znanjem studenata i konstrukcija je frazema prihvatljiva očekivanomu stupnju predznanja i sposobnosti aktivne uporabe u kontekstu.

frazeodidaktika ; hrvatski kao ini jezik ; poredbeni frazemi

nije evidentirano

engleski

Comparative Idioms in Teaching Croatian as a second and foreign Language

nije evidentirano

Phraseodidaktik ; Kroatisch als Fremdsprache ; komparative Phraseme

nije evidentirano

Podaci o prilogu

143-156.

objavljeno

Podaci o knjizi

Lukežić, Iva ; Macan, Željka ; Novak, Kristian ; Stolac, Diana ; Zubčić, Sanja

Rijeka: Odsjek za talijanistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

2018.

978-953-7975-68-5

Povezanost rada





nije evidentirano