izvor podataka: crosbi
!
Utjecaj promocijskih aktivnosti na prodaju bankarskih usluga (CROSBI ID 423512)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Ribić, Damir
Utjecaj promocijskih aktivnosti na prodaju bankarskih usluga / Ozretić Došen, Đurđana (mentor);
Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2007
Podaci o odgovornosti
Ribić, Damir
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Utjecaj promocijskih aktivnosti na prodaju bankarskih usluga
Svrha istraživanja je prikazati kako promotivna kampanja usmjerena na ciljanu skupinu može imati utjecaj na prodaju konkretnog proizvoda. U radu je prikazan tijek dvaju promotivnih kamapnja te su uspoređeni rezultati postignuti prije i nakon njihova provođenja.
bankarski marketing ; promocija ; dječja štednja
nije evidentirano
engleski
The impact of promotional activities on the sale of banking services
nije evidentirano
bank marketing, promotion, children savings
nije evidentirano
Podaci o izdanju
103
15.11.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek