Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj promocijskih aktivnosti na prodaju bankarskih usluga (CROSBI ID 423512)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Ribić, Damir Utjecaj promocijskih aktivnosti na prodaju bankarskih usluga / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2007

Podaci o odgovornosti

Ribić, Damir

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Utjecaj promocijskih aktivnosti na prodaju bankarskih usluga

Svrha istraživanja je prikazati kako promotivna kampanja usmjerena na ciljanu skupinu može imati utjecaj na prodaju konkretnog proizvoda. U radu je prikazan tijek dvaju promotivnih kamapnja te su uspoređeni rezultati postignuti prije i nakon njihova provođenja.

bankarski marketing ; promocija ; dječja štednja

nije evidentirano

engleski

The impact of promotional activities on the sale of banking services

nije evidentirano

bank marketing, promotion, children savings

nije evidentirano

Podaci o izdanju

103

15.11.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija