Strategije učenja u udžbenicima češkog jezika (CROSBI ID 423475)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Antekolović, Pavla
Jajić Novogradec, Marina
hrvatski
Strategije učenja u udžbenicima češkog jezika
Istraživanjem provedenim za potrebe ovog diplomskog rada željelo se utvrditi na koji način se strategijama učenja pristupa u udžbenicima češkog jezika kao stranog. Bazirana na klasifikaciji strategija učenja Rebecce L. Oxford (1990) izrađena je tablica za označavanje sa šest osnovnih kategorija te brojnih potkategorija strategija za analizu zadataka kojima se eksplicitno ili implicitno upućuje učenika na korištenje strategija. Istraživanjem se željelo odgovoriti na pitanje jesu li strategije učenja eksplicitno ili implicitno navedene, koje strategije prve razine, a koje strategije druge razine su zastupljene te kakav je njihov odnos na razvijanje specifične jezične vještine (čitanje, pisanje, slušanje, govor). Rezultati su pokazali da se strategije učenja češće navode u implicitnom obliku iako je eksplicitno navođenje također prisutno. Veća pozornost se pridodaje kognitivnim i metakognitivnim strategijama dok su afektivne i društvene strategije zanemarene. Strategije su vezane u najvećoj mjeri uz razvijanje vještine slušanja i govora.
strategije učenja ; udžbenici češkog jezika ; analiza udžbenika ; klasifikacija strategija učenja
nije evidentirano
engleski
Language Learning Strategies in Czech Language Coursebooks
nije evidentirano
learning strategies ; Czech language coursebooks ; coursebook analysis ; language strategies classification
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
22.10.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb