Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Trendovi u industriji zabave i video igrica: Industrija mobilnih igrica preuzima globalno tržište (CROSBI ID 255868)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Lozić, Joško Trendovi u industriji zabave i video igrica: Industrija mobilnih igrica preuzima globalno tržište // Polytechnic and design, 6 (2018), 3; 152-158. doi: 10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-03

Podaci o odgovornosti

Lozić, Joško

hrvatski

Trendovi u industriji zabave i video igrica: Industrija mobilnih igrica preuzima globalno tržište

Cilj je ovog rada ukazati na promjene koje su se dogodile unutar industrije video igrica u posljednjih nekoliko godina. Video igre nastaju još u vrijeme Treće industrijske revolucije te su se razvijale usporedo s razvojem računalne tehnologije. Korijeni video igrica povezani su za televizijske ekrane i igrače konzole. U svojim ranim počecima, video igrice našle su se rame uz rame s društvenim igrama, koje su se igrale koristeći fizičke objekte. Krajem prošlog stoljeća, video igre sve više su se udaljavale od oblika društvene zabave za više igrača, te su postajale oblik zabave „pojedinca uz ekran“. Početak novog milenija dovest će do erupcije razvoja industrije video igara te će se osobna računala uzeti prevlast konzolama i televizijskim ekranima. Konvergencija digitalnih platformi omogućit će razvoj industrije igara na novim medijima, pametnih telefonima i dlanovnicima, čime će biti otvoren put za eruptivni rast prihoda od igara za „male ekrane“. Industrija video igrica za pametne telefone i dlanovnike, odnosno industrija mobilnih igrica, preuzela je globalno tržište digitalnih igara prema ostvarenim prihodima u posljednjih nekoliko godina.

konvergencija, mobilne igre, pametni telefoni i dlanovnici, video igre

nije evidentirano

engleski

Trends in entertainment and video games industry: The mobile gaming industry takes over the global market

nije evidentirano

convergention, mobile games, smartphones and tablets, video games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (3)

2018.

152-158

objavljeno

1849-1995

2459-6302

10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-03

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice