Primjena svjesne pažnje u učionici (CROSBI ID 667904)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Horvat Dmitrović, Lana
hrvatski
Primjena svjesne pažnje u učionici
Svima nam je jasno da poučavanje i učenje kreiraju stres učenicima i nastavnicima, pogotovo u današnjem ubrzanom svijetu punom novih znanja i tehnologija. Aktivnosti svjesne pažnje kao tehnika za smirivanje uma i tijela pomažu i učenicima i nastavnicima da budu mirniji i produktivniji u procesu poučavanja i učenja. Pomažu u kontroli i prepoznavanju emocija, zadržavanje fokusa, poboljšanje memorije, povećanje produktivnosti, podizanje samopouzdanja i samopoštovanja. Kada je atmosfera u učionici uzavrela, željet ćete prakticirati ove aktivnosti svjesne pažnje jer daju rezultate. Tijelo smirujemo kratkim vježbicama razgibavanja i disanja, a misli i emocije vježbama svjesne pažnje. Naravno, ideja je da prvo nastavnici steknu iskustvo u prakticiranju vježbi svjesne pažnje kako bi ih mogli primjenjivati u svom radu kao pomoć u stresnim i izazovnim situacija. Drugi korak je da prilagođene vježbice nauče i svoje učenike kako bi ih redovito prakticirali na početku sata ili pred ispit ili u bilo kojoj stresnoj životoj situaciji. Tako da će prvi dio radionice biti posvećen vježbama svjesne pažnje za nastavnike, a drugi dio će sadržavati praktične vježbe za primjenu mindfulnessa u učionici.
svjesna pažnja, vježbe disanja, vizualizacije, aktivnosti za učenike
nije evidentirano
engleski
Application of mindfulness in classroom
nije evidentirano
mindfulness, breathing exercises, visualizations, activities for students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
70-70.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb:
Podaci o skupu
8. kongres nastavnika matematika
radionica
03.07.2018-05.07.2018
Zagreb, Hrvatska