Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pozitivna atmosfera na satu matematike (CROSBI ID 667903)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Horvat Dmitrović, Lana Pozitivna atmosfera na satu matematike // Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematike RH. Zagreb, 2018. str. 69-69

Podaci o odgovornosti

Horvat Dmitrović, Lana

hrvatski

Pozitivna atmosfera na satu matematike

Svi želimo imati pozitivnu atmosferu na nastavi jer je jasno da je u pozitivnoj atmosferi ugodnije i lakše poučavati i učiti. Postizanje pozitivne atmosfere na satu matematike može biti posebno izazovno jer je sama matematika često izvor stresa učenicima svih uzrasta. Na atmosferu u učionici utječu različiti faktori kao što su raspoloženje, motivacija i uvjerenja učenika i nastavnika, težina i količina gradiva, napetost i stres i slično. U sklopu ovog izlaganja bit će prezentirane različite aktivnosti koje mogu ne samo pomoći sa raspoloženjem, napetošću i motivacijom nego i promijeniti neka uvriježena uvjerenja učenika vezano uz matematiku. U današnjem ubrzanom svijetu punom informacija i modernih tehnologija nošenje sa stresom predstavlja poseban izazov i za nastavnike i za učenike. Primjena svjesne pažnje (mindfulnessa) u edukaciji ima za cilj smirivanje i opuštanje nastavnika i učenika, smanjuje napetost i osjećaj stresa, poboljšava samopouzdanje i samopoštovanje, razvija empatiju za druge te poboljšava fokus i koncentraciju. Osim toga u predavanju ćemo se baviti i s opće prihvaćenim uvjerenjem učenika i roditelja o urođenoj predispoziciji za matematiku te o utjecaju takvog uvjerenja na motivaciju i proces učenja.

mentalni sklop, pogrešna uvjerenja, stres, svjesna pažnja u učionici

nije evidentirano

engleski

Positive atmosphere in math lessons

nije evidentirano

mindset, misguided beliefs, stress, mindfulness in classroom

nije evidentirano

Podaci o prilogu

69-69.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematike RH

Zagreb:

Podaci o skupu

8. kongres nastavnika matematika

predavanje

03.07.2018-05.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti