Pozitivna atmosfera na satu matematike (CROSBI ID 667903)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Horvat Dmitrović, Lana
hrvatski
Pozitivna atmosfera na satu matematike
Svi želimo imati pozitivnu atmosferu na nastavi jer je jasno da je u pozitivnoj atmosferi ugodnije i lakše poučavati i učiti. Postizanje pozitivne atmosfere na satu matematike može biti posebno izazovno jer je sama matematika često izvor stresa učenicima svih uzrasta. Na atmosferu u učionici utječu različiti faktori kao što su raspoloženje, motivacija i uvjerenja učenika i nastavnika, težina i količina gradiva, napetost i stres i slično. U sklopu ovog izlaganja bit će prezentirane različite aktivnosti koje mogu ne samo pomoći sa raspoloženjem, napetošću i motivacijom nego i promijeniti neka uvriježena uvjerenja učenika vezano uz matematiku. U današnjem ubrzanom svijetu punom informacija i modernih tehnologija nošenje sa stresom predstavlja poseban izazov i za nastavnike i za učenike. Primjena svjesne pažnje (mindfulnessa) u edukaciji ima za cilj smirivanje i opuštanje nastavnika i učenika, smanjuje napetost i osjećaj stresa, poboljšava samopouzdanje i samopoštovanje, razvija empatiju za druge te poboljšava fokus i koncentraciju. Osim toga u predavanju ćemo se baviti i s opće prihvaćenim uvjerenjem učenika i roditelja o urođenoj predispoziciji za matematiku te o utjecaju takvog uvjerenja na motivaciju i proces učenja.
mentalni sklop, pogrešna uvjerenja, stres, svjesna pažnja u učionici
nije evidentirano
engleski
Positive atmosphere in math lessons
nije evidentirano
mindset, misguided beliefs, stress, mindfulness in classroom
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-69.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematike RH
Zagreb:
Podaci o skupu
8. kongres nastavnika matematika
predavanje
03.07.2018-05.07.2018
Zagreb, Hrvatska