Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata (CROSBI ID 667899)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata // Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH. Zagreb: Školska knjiga, 2018. str. 71-71

Podaci o odgovornosti

Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana

hrvatski

Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata

Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih koncepata daje širu sliku određenog matematičkog pojma, povezujući ga s drugim matematičkim i inženjerskim konceptima te stavljajući ga u različite kontekste u kojima se primjenjuje. Uvođenje novih koncepata se motivira rješevanjem nekog problema iz prakse i povezivanjem sa već poznatim pojmovima. te se time potiče studente na razmišljanje o navedenim konceptima na mnogo dubljoj razini. Pokazalo se da ovakav način poučavanja potiče razvoj kreativnog i kritičnog razmišljanja, povećava motivaciju za učenje te olakšava primjenu stečenih znanja na nove probleme i situacije. U ovom radu bit će prikazan takav pristup na lekcijama iz diferencijalnog računa funkcija jedne varijable uz korištenje različitih metoda aktivnog poučavanja kao što su konceptualne mape i ciljana pitanja.

aktivno učenje, matematički koncepti, diferencijalni račun

nije evidentirano

engleski

Teaching focused on adopting mathematical notions and concepts

nije evidentirano

active learning, mathematical concepts, differential calculus

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-71.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH

Zagreb: Školska knjiga

Podaci o skupu

8. kongres nastavnika matematika

predavanje

03.07.2018-05.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti