Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata (CROSBI ID 667899)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana
hrvatski
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih koncepata daje širu sliku određenog matematičkog pojma, povezujući ga s drugim matematičkim i inženjerskim konceptima te stavljajući ga u različite kontekste u kojima se primjenjuje. Uvođenje novih koncepata se motivira rješevanjem nekog problema iz prakse i povezivanjem sa već poznatim pojmovima. te se time potiče studente na razmišljanje o navedenim konceptima na mnogo dubljoj razini. Pokazalo se da ovakav način poučavanja potiče razvoj kreativnog i kritičnog razmišljanja, povećava motivaciju za učenje te olakšava primjenu stečenih znanja na nove probleme i situacije. U ovom radu bit će prikazan takav pristup na lekcijama iz diferencijalnog računa funkcija jedne varijable uz korištenje različitih metoda aktivnog poučavanja kao što su konceptualne mape i ciljana pitanja.
aktivno učenje, matematički koncepti, diferencijalni račun
nije evidentirano
engleski
Teaching focused on adopting mathematical notions and concepts
nije evidentirano
active learning, mathematical concepts, differential calculus
nije evidentirano
Podaci o prilogu
71-71.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH
Zagreb: Školska knjiga
Podaci o skupu
8. kongres nastavnika matematika
predavanje
03.07.2018-05.07.2018
Zagreb, Hrvatska