E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu (CROSBI ID 96977)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Horvat, Jasna ; Marković, Suzana ; Perenčević, Mile
hrvatski
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu
Posljedica postignuuća na području informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) jest porasst poslovnih aktivnosti putem Interneta (e-business), ali i razvoj metoda istraživanja tržišta podržanih računalom. NAvedena promjena prisutna je i u turizmu, a ogleda se u mogućnosstima oglašavanja i rezerviranja preko Interneta te istraživanja tržišta uporabom CADAC metoda. CAWI metoda istraživanja tržišta omogućuje istraživanje tržišnog on-line korisnika turističkih usluga. Kako on-line korisnici turističkih usluga čine samo jedan tržišni segment, primjena ICDC metode omogućuje korigiranje uzorka, kao osnovnog nedostatka CAWI metode. Moguće je reći kako je kombiniranje poslovanja putem Interneta s analiziranja tržišta preko Interneta jedna od bitnih značajki e-businessa u turizmu. Članak prikazuje osnove karakteristike CAWI metode kao jedne od CADAC metoda, te uspoređuje mogućnosti njezine primjene u turizmu s obzirom na ostale bitne značajke e-businessa u turizmu.
CAWI; metoda istraživanja tržišta; CADAC; primjena; e-business; turizam
nije evidentirano
engleski
E-Business and the CAWI Method of Market research in Tourism
nije evidentirano
CAWI; method of market research; CADAC; application; e-business; tourism
nije evidentirano