Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 96355

E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu


Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Perenčević, Mile
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu // Turizam, 49 (2001), 2; 175-186 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu
(E-Business and the CAWI Method of Market research in Tourism)

Autori
Horvat, Jasna ; Marković, Suzana ; Perenčević, Mile

Izvornik
Turizam (0494-2639) 49 (2001), 2; 175-186

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
CAWI; metoda istraživanja tržišta; CADAC; primjena; e-business; turizam
(CAWI; method of market research; CADAC; application; e-business; tourism)

Sažetak
Posljedica postignuuća na području informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) jest porasst poslovnih aktivnosti putem Interneta (e-business), ali i razvoj metoda istraživanja tržišta podržanih računalom. NAvedena promjena prisutna je i u turizmu, a ogleda se u mogućnosstima oglašavanja i rezerviranja preko Interneta te istraživanja tržišta uporabom CADAC metoda. CAWI metoda istraživanja tržišta omogućuje istraživanje tržišnog on-line korisnika turističkih usluga. Kako on-line korisnici turističkih usluga čine samo jedan tržišni segment, primjena ICDC metode omogućuje korigiranje uzorka, kao osnovnog nedostatka CAWI metode. Moguće je reći kako je kombiniranje poslovanja putem Interneta s analiziranja tržišta preko Interneta jedna od bitnih značajki e-businessa u turizmu. Članak prikazuje osnove karakteristike CAWI metode kao jedne od CADAC metoda, te uspoređuje mogućnosti njezine primjene u turizmu s obzirom na ostale bitne značajke e-businessa u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts