Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu (CROSBI ID 96977)

Prilog u časopisu | stručni rad

Horvat, Jasna ; Marković, Suzana ; Perenčević, Mile E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu // Turizam, 49 (2001), 2; 175-186-x

Podaci o odgovornosti

Horvat, Jasna ; Marković, Suzana ; Perenčević, Mile

hrvatski

E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu

Posljedica postignuuća na području informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) jest porasst poslovnih aktivnosti putem Interneta (e-business), ali i razvoj metoda istraživanja tržišta podržanih računalom. NAvedena promjena prisutna je i u turizmu, a ogleda se u mogućnosstima oglašavanja i rezerviranja preko Interneta te istraživanja tržišta uporabom CADAC metoda. CAWI metoda istraživanja tržišta omogućuje istraživanje tržišnog on-line korisnika turističkih usluga. Kako on-line korisnici turističkih usluga čine samo jedan tržišni segment, primjena ICDC metode omogućuje korigiranje uzorka, kao osnovnog nedostatka CAWI metode. Moguće je reći kako je kombiniranje poslovanja putem Interneta s analiziranja tržišta preko Interneta jedna od bitnih značajki e-businessa u turizmu. Članak prikazuje osnove karakteristike CAWI metode kao jedne od CADAC metoda, te uspoređuje mogućnosti njezine primjene u turizmu s obzirom na ostale bitne značajke e-businessa u turizmu.

CAWI; metoda istraživanja tržišta; CADAC; primjena; e-business; turizam

nije evidentirano

engleski

E-Business and the CAWI Method of Market research in Tourism

nije evidentirano

CAWI; method of market research; CADAC; application; e-business; tourism

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49 (2)

2001.

175-186-x

objavljeno

0494-2639

Povezanost rada

Ekonomija