Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 96355

E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu


Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Perenčević, Mile
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu // Turizam, 49 (2001), 2; 175-186 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 96355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu
(E-Business and the CAWI Method of Market research in Tourism)

Autori
Horvat, Jasna ; Marković, Suzana ; Perenčević, Mile

Izvornik
Turizam (0494-2639) 49 (2001), 2; 175-186

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
CAWI; metoda istraživanja tržišta; CADAC; primjena; e-business; turizam
(CAWI; method of market research; CADAC; application; e-business; tourism)

Sažetak
Posljedica postignuuća na području informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) jest porasst poslovnih aktivnosti putem Interneta (e-business), ali i razvoj metoda istraživanja tržišta podržanih računalom. NAvedena promjena prisutna je i u turizmu, a ogleda se u mogućnosstima oglašavanja i rezerviranja preko Interneta te istraživanja tržišta uporabom CADAC metoda. CAWI metoda istraživanja tržišta omogućuje istraživanje tržišnog on-line korisnika turističkih usluga. Kako on-line korisnici turističkih usluga čine samo jedan tržišni segment, primjena ICDC metode omogućuje korigiranje uzorka, kao osnovnog nedostatka CAWI metode. Moguće je reći kako je kombiniranje poslovanja putem Interneta s analiziranja tržišta preko Interneta jedna od bitnih značajki e-businessa u turizmu. Članak prikazuje osnove karakteristike CAWI metode kao jedne od CADAC metoda, te uspoređuje mogućnosti njezine primjene u turizmu s obzirom na ostale bitne značajke e-businessa u turizmu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Suzana Marković (autor)

Avatar Url Jasna Horvat (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Horvat, Jasna; Marković, Suzana; Perenčević, Mile
E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu // Turizam, 49 (2001), 2; 175-186 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Horvat, J., Marković, S. & Perenčević, M. (2001) E-Business i CAWI metoda istraživanja tržišta u turizmu. Turizam, 49 (2), 175-186.
@article{article, year = {2001}, pages = {175-186}, keywords = {CAWI, metoda istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, CADAC, primjena, e-business, turizam}, journal = {Turizam}, volume = {49}, number = {2}, issn = {0494-2639}, title = {E-Business i CAWI metoda istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta u turizmu}, keyword = {CAWI, metoda istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, CADAC, primjena, e-business, turizam} }
@article{article, year = {2001}, pages = {175-186}, keywords = {CAWI, method of market research, CADAC, application, e-business, tourism}, journal = {Turizam}, volume = {49}, number = {2}, issn = {0494-2639}, title = {E-Business and the CAWI Method of Market research in Tourism}, keyword = {CAWI, method of market research, CADAC, application, e-business, tourism} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font