Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interkulturalna komunikacijska djelotvornost odgojitelja djece rane i predškolske dobi (pilot studija) (CROSBI ID 62033)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ljubetić, Maja ; Bedrica, Adrijana ; Slavinjak, Tamara Interkulturalna komunikacijska djelotvornost odgojitelja djece rane i predškolske dobi (pilot studija) // Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti / Hrvatić, Neven (ur.). Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 57-67

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja ; Bedrica, Adrijana ; Slavinjak, Tamara

hrvatski

Interkulturalna komunikacijska djelotvornost odgojitelja djece rane i predškolske dobi (pilot studija)

Nove kompetencije među kojima se ističe interkulturalna komunikacijska kompetencija postaju imperativ u suvremenom svijetu. Kako se stjecanju te kompetencije ne posvećuje dostatna pozornost tijekom formalnoga obrazovanja odgojitelja, a u praksi je ona nužnost, provedeno je pilot istraživanje na uzorku 137 odgojitelja djece rane i predškolske dobi kako bi se istražio prostor interkulturalne komunikacijske djelotvornosti. U istraživaanju je korištena Skala interkulturalne djelotvornosti/Intercultural Effectiveness Scale, autora Portalla i Chen, 2010). Provedenom faktorskom analizom ekstrahirano je pet faktora i to: Faktor osobne nesigurnosti, Faktor samopouzdanja, Faktor poštovanja sugovornika, Faktor neautentičnosti kao posljedice neznanja te Faktor odgovornosti u interakciji. Navedeni faktori omogućili su razumijevanje interkulturalne komunikacijske djelotvornosti kao kontinuuma čiju nedjelotvornost čine nesigurnost i neautentičnost kao posljedica neznanja, dok djelotvornost čine samopouzdanje, poštovanje sugovornika te odgovornost u interakciji. Provedeno istraživanje inicijalni je korak u kreiranju proširenog upitnika za ispitivanje interkulturalne komunikacijske djelotvornosti, primjenjivog na različitim uzorcima i ispitanika, a s ciljem osmišljavanja empirijski provjerenih i utemeljenih programa permanentnoga stručnog usavršavanja odgojno- obrazovnih djelatnika u Hrvatskoj o interkulturalnoj komunikacijskoj djelotvornosti.

interkulturalna komunikacijska efikasnost ; odgojitelji ; rani i predškolski odgoj

nije evidentirano

engleski

Intercultural Communication Effectiveness of Early and Preschool Age Educators (pilot study)

nije evidentirano

intercultural communication effectiveness ; educators ; early and preschool education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

57-67.

objavljeno

Podaci o knjizi

Interkulturalne kompetencije i europske vrijednosti

Hrvatić, Neven

Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-8028-08-3

Povezanost rada

Pedagogija