Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje (CROSBI ID 667731)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidović Zorić, Ana ; Pletikos Olof, Elenmari
hrvatski
Učinak čitanja naglas i u sebi na pamćenje
Cilj ovoga rada bio je ispitati hoće li pamćenje biti uspješnije nakon čitanja teksta u sebi ili nakon čitanja teksta naglas. U istraživanju je sudjelovalo 46 ispitanika, studenata Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, prosječne dobi 22, 6 godina. Njihov je zadatak bio pročitati jedan tekst naglas, a drugi tekst u sebi, te nakon čitanja odgovoriti na pitanja vezana uz sadržaj teksta. Usporedio se broj točnih i netočnih odgovora nakon čitanja obaju tekstova. Rezultati pokazuju da su ispitanici imali više točnih odgovora nakon čitanja teksta u sebi nego nakon čitanja na glas, a statistička analiza je pokazala da je razlika statistički značajna. Time je opovrgnuta postavljena hipoteza da će se više informacija upamtiti nakon čitanja naglas nego nakon čitanja u sebi.
čitanje naglas ; čitanje u sebi ; pamćenje
nije evidentirano
engleski
Effect of reading aloud and reading silently on memory
nije evidentirano
reading aloud ; reading silently ; memory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
337-346.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jezik i njegovi učinci. Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa Hrvatskoga društva za primijenjenu lingvistiku održanoga od 4. do 6. svibnja 2017. godine u Rijeci.
Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
978-953-7963-86-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096