Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Situacijski čimbenici ponašanja potrošača (CROSBI ID 423318)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Bakić, Srđan Situacijski čimbenici ponašanja potrošača / Guzovski, Marina (mentor); Vukovar, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, . 2018

Podaci o odgovornosti

Bakić, Srđan

Guzovski, Marina

hrvatski

Situacijski čimbenici ponašanja potrošača

Ponašanje potrošača predstavlja složen proces koji ovisi od svakog pojedinca. Marketinški stručnjaci proučavaju njihova ponašanja te čimbenike koji utječu na njihove odluke o kupovini. U spomenute čimbenike ubrajaju se fizičko i društveno okruženje, vrijeme, cilj povezan s ponašanjem potrošača i trenutno psihičko stanje potrošača. Na temelju navedenih čimbenika provedeno je istraživanje u obliku anketnog upitnika. Istraživanjem je obuhvaćen uzorak od 104 ispitanika sa područja Vukovarsko- srijemske županije različite dobne i spolne strukture, kupovne moći i kupovnih navika. Utvrđeno je koji čimbenici predstavljaju pravila, a koji iznimke u procesu ponašanja potrošača.

kupci ; čimbenici ; prodavaonica ; kupnja ; istraživanje

nije evidentirano

engleski

Situational factors of consumer behavior

nije evidentirano

consumers ; factors ; store ; shopping ; research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

26.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Vukovar

Povezanost rada

Ekonomija