Situacijski čimbenici ponašanja potrošača (CROSBI ID 423318)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Bakić, Srđan
Guzovski, Marina
hrvatski
Situacijski čimbenici ponašanja potrošača
Ponašanje potrošača predstavlja složen proces koji ovisi od svakog pojedinca. Marketinški stručnjaci proučavaju njihova ponašanja te čimbenike koji utječu na njihove odluke o kupovini. U spomenute čimbenike ubrajaju se fizičko i društveno okruženje, vrijeme, cilj povezan s ponašanjem potrošača i trenutno psihičko stanje potrošača. Na temelju navedenih čimbenika provedeno je istraživanje u obliku anketnog upitnika. Istraživanjem je obuhvaćen uzorak od 104 ispitanika sa područja Vukovarsko- srijemske županije različite dobne i spolne strukture, kupovne moći i kupovnih navika. Utvrđeno je koji čimbenici predstavljaju pravila, a koji iznimke u procesu ponašanja potrošača.
kupci ; čimbenici ; prodavaonica ; kupnja ; istraživanje
nije evidentirano
engleski
Situational factors of consumer behavior
nije evidentirano
consumers ; factors ; store ; shopping ; research
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
26.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Vukovar