Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije (CROSBI ID 255700)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tomičić-Pupek, Katarina
hrvatski
Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije
Digitalna transformacija poslovanja obuhvaća dizajn i razvoj poslovnih procesa kojima će se generirati novi proizvodi i usluge, anticipirajući mogućnosti suvremenih i dolazećih tehnologija. Pritom je potrebno dizajnirati nove proizvode i usluge koje poduzeće može isporučiti izvedbom svojih procesa, prije nego što za osmišljenim proizvodima ili uslugama uopće postoji ideja ili potreba na tržištu. U tom kontekstu inicijacije digitalne transformacije poslovanja, potrebno je identificirati ključne odrednice percepcije kupaca koje mogu biti relevantne za marketinške strategije stvaranja potražnje za novim proizvodom ili uslugom kod budućih kupaca. U ovom radu će biti istražene klasične odrednice percepcije kupaca s obzirom na utjecaj suvremenih i dolazećih tehnologija, a nakon toga će biti opisano kako se rezultati istraženih dimenzija mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu digitalno transformiranog poslovanja.
percepcija kupaca ; digitalna transformacija ; marketinška strategija
Rad je prethodno objavljen u Zborniku radova: Book of papers of the 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.). Varaždin: CRODMA, 2018.
engleski
Dimensions of customer perception in the context of digital transformation
nije evidentirano
customer perception ; digital transformation ; marketing strategy
nije evidentirano