Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta) (CROSBI ID 423138)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kadlec, Željka
Ružić, Drago
hrvatski
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)
Marketing kao organizacijska funkcija predstavlja niz procesa s ciljem stvaranja, komuniciranja i isporuke vrijednosti potrošačima te upravljanja odnosima s potrošačima na način koji pogoduje organizaciji i njenim vlasnicima. Moderna vremena dovela su do potrebe marketniškog djelovanja visokoobrazovnih ustanova. Specifičnost primjene marketinga u obrazovanju je u tome da ga u takovj organizaciji provodi više subjekata (administrativno osoblje, osoblje knjižnice, nastavno osoblje i dr.) te da je za to potrebno puno više vremena. Cilj marketinga visokobrazovnih ustanova je stvaranje pozitivnog imidža ustanove, a posljedično će dovesti i do povećanja broja studenata i priznatosti ustanove među brojnim stručnjacima. Kroz prikaz osnovnih sastavnica marketinga u radu se nastoji prikazati proces marketinga i njegove mogućnosti u javnom neprofitnom sektoru na visokim učilištima. Pojašnjavajući marketinške odrednice visokih učilišta stvorio se teorijski okvir kojeg podržavaju rezultati istraživanja. Potvrđujući naum da su marketing usmenom predajom i Internet glavni marketinški mediji komunikacije visokih učilišta potvrđuje se i teza na postavljenom primjeru visoke škole. Marketing strategiju provode svi sudionici visokog učilišta te na takav način doprinose pozitivnom imidžu svoje ustanove, privlačeći veći broj svojih potrošača odnosno studenata s ciljem zadovoljenja njihovih potreba i želja.
marketing ; visoka učilišta ; Visoka škola Virovitica
nije evidentirano
engleski
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)
nije evidentirano
marketing ; higher education institutions ; College of tourism and IT Management in Virovitica
nije evidentirano
Podaci o izdanju
111
11.06.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek