Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta) (CROSBI ID 423138)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Kadlec, Željka Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta) / Ružić, Drago (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2015

Podaci o odgovornosti

Kadlec, Željka

Ružić, Drago

hrvatski

Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)

Marketing kao organizacijska funkcija predstavlja niz procesa s ciljem stvaranja, komuniciranja i isporuke vrijednosti potrošačima te upravljanja odnosima s potrošačima na način koji pogoduje organizaciji i njenim vlasnicima. Moderna vremena dovela su do potrebe marketniškog djelovanja visokoobrazovnih ustanova. Specifičnost primjene marketinga u obrazovanju je u tome da ga u takovj organizaciji provodi više subjekata (administrativno osoblje, osoblje knjižnice, nastavno osoblje i dr.) te da je za to potrebno puno više vremena. Cilj marketinga visokobrazovnih ustanova je stvaranje pozitivnog imidža ustanove, a posljedično će dovesti i do povećanja broja studenata i priznatosti ustanove među brojnim stručnjacima. Kroz prikaz osnovnih sastavnica marketinga u radu se nastoji prikazati proces marketinga i njegove mogućnosti u javnom neprofitnom sektoru na visokim učilištima. Pojašnjavajući marketinške odrednice visokih učilišta stvorio se teorijski okvir kojeg podržavaju rezultati istraživanja. Potvrđujući naum da su marketing usmenom predajom i Internet glavni marketinški mediji komunikacije visokih učilišta potvrđuje se i teza na postavljenom primjeru visoke škole. Marketing strategiju provode svi sudionici visokog učilišta te na takav način doprinose pozitivnom imidžu svoje ustanove, privlačeći veći broj svojih potrošača odnosno studenata s ciljem zadovoljenja njihovih potreba i želja.

marketing ; visoka učilišta ; Visoka škola Virovitica

nije evidentirano

engleski

Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)

nije evidentirano

marketing ; higher education institutions ; College of tourism and IT Management in Virovitica

nije evidentirano

Podaci o izdanju

111

11.06.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija