Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Statistička analiza vremenskih nizova na primjeru evaluacije kvalitete izvedbe nastavnog procesa u Visokoj školi Virovitica (CROSBI ID 255508)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Špoljarić, Marijana ; Banjedvorac, Ivana ; Prelas Kovačević, Anita Statistička analiza vremenskih nizova na primjeru evaluacije kvalitete izvedbe nastavnog procesa u Visokoj školi Virovitica // Praktični menadžment, VIII (2018), 1; 68-77

Podaci o odgovornosti

Špoljarić, Marijana ; Banjedvorac, Ivana ; Prelas Kovačević, Anita

hrvatski

Statistička analiza vremenskih nizova na primjeru evaluacije kvalitete izvedbe nastavnog procesa u Visokoj školi Virovitica

Vremenski niz sastoji se od niza kronološki uređenih pojava koje se razlikuju prema vremenu. U radu je obrađen teo-retski dio vremenskog niza, aritmetička sredina vremenskog niza, te verižni i bazni indeksi. Teoretska obrada vremen-skog niza je podloga za provođenje analize na konkretnom primjeru iz prakse, odnosno studentske ankete. Studentska anketa provodi se od ljetnog semestra akademske 2011./12. godine elektronskim putem na Visokoj školi za menadž-ment u turizmu i informatici u Virovitici. Na temelju studentske ocjene nastavnika analizira se napredovanje nastavni- ka u izvedbi nastave kako bi se poboljšala kvaliteta izvedbe nastavnog procesa. Studentska anketa provodi se i to nakon provedenog ljetnog i zimskog semestra. Analiza je provedena pomoću MS Excel-a. U radu su analizirane ocjene stalno zaposlenih nastavnika Visoke škole za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici.

: vremenski niz, aritmetička sredina, studentska anketa, područja ocjenjivanja

nije evidentirano

engleski

Statistical analysis of time series on an example of a quality performance evaluation teaching process at Virovitica High School

nije evidentirano

time series, arithmetic mean, student survey, areas of marking

nije evidentirano

Podaci o izdanju

VIII (1)

2018.

68-77

objavljeno

1847-8107

1849-0689

Povezanost rada

Matematika