Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu (CROSBI ID 61987)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šimunić, Loreta Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu // Zbornik radova [Elektronski izvor] = Book of Proceedings / Četvrti međunarodni interdisciplinarni skup mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka [Konteksti, 1. decembar] 2017, Novi Sad = The Fourth International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities [Contexts, December 1st] / Željko Milanović, Zoran Paunović (ur.). Novi Sad, 2018. str. 313-321

Podaci o odgovornosti

Šimunić, Loreta

hrvatski

Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu

Rad se bavi strategijama učenja talijanskoga jezika u hrvatskomu kontekstu. Cilj istraživanja je utvrđivanje razlika u uporabi strategija učenja talijanskoga jezika kod studenata prve i treće godine preddiplomskoga studija talijanistike i studenata prve i treće godine drugih preddiplomskih studijskih grupa koji su pohađali izborni kolegij talijanskoga jezika. Instrument korišten u istraživanju bila je hrvatska inačica Strategy Inventory for Language Learning (SILL) autorice Rebecce Oxford, koju je prilagodila Jelena Mihaljević Djigunović (2002). Rezultati istraživanja potvrdili su tvrdnju da se studenti na višoj razini učenja koriste većim brojem strategija nego studenti na nižim razinama, a utvrđene su statistički značajne razlike u primjeni afektivnih, metakognitivnih i kognitivnih strategija kod studenata talijanistike i studenata talijanskoga kao izbornoga studija.

SILL, strategije učenja jezika, talijanski jezik, studenti preddiplomskoga studija talijanistike, talijanski kao izborni jezik, SPSS

nije evidentirano

engleski

Language Learning Strategies of Italian as Foreign Language in Croatian Context

nije evidentirano

SILL, Language learning strategies, undergraduates, Italian language, IAL, SPSS

nije evidentirano

Podaci o prilogu

313-321.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbornik radova [Elektronski izvor] = Book of Proceedings / Četvrti međunarodni interdisciplinarni skup mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka [Konteksti, 1. decembar] 2017, Novi Sad = The Fourth International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities [Contexts, December 1st]

Željko Milanović, Zoran Paunović

Novi Sad:

2018.

978-86-6065-473-3

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti