Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu (CROSBI ID 61987)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šimunić, Loreta
hrvatski
Strategije učenja talijanskoga kao stranoga jezika u hrvatskomu kontekstu
Rad se bavi strategijama učenja talijanskoga jezika u hrvatskomu kontekstu. Cilj istraživanja je utvrđivanje razlika u uporabi strategija učenja talijanskoga jezika kod studenata prve i treće godine preddiplomskoga studija talijanistike i studenata prve i treće godine drugih preddiplomskih studijskih grupa koji su pohađali izborni kolegij talijanskoga jezika. Instrument korišten u istraživanju bila je hrvatska inačica Strategy Inventory for Language Learning (SILL) autorice Rebecce Oxford, koju je prilagodila Jelena Mihaljević Djigunović (2002). Rezultati istraživanja potvrdili su tvrdnju da se studenti na višoj razini učenja koriste većim brojem strategija nego studenti na nižim razinama, a utvrđene su statistički značajne razlike u primjeni afektivnih, metakognitivnih i kognitivnih strategija kod studenata talijanistike i studenata talijanskoga kao izbornoga studija.
SILL, strategije učenja jezika, talijanski jezik, studenti preddiplomskoga studija talijanistike, talijanski kao izborni jezik, SPSS
nije evidentirano
engleski
Language Learning Strategies of Italian as Foreign Language in Croatian Context
nije evidentirano
SILL, Language learning strategies, undergraduates, Italian language, IAL, SPSS
nije evidentirano
Podaci o prilogu
313-321.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik radova [Elektronski izvor] = Book of Proceedings / Četvrti međunarodni interdisciplinarni skup mladih naučnika društvenih i humanističkih nauka [Konteksti, 1. decembar] 2017, Novi Sad = The Fourth International Interdisciplinary Conference for Young Scholars in Social Sciences and Humanities [Contexts, December 1st]
Željko Milanović, Zoran Paunović
Novi Sad:
2018.
978-86-6065-473-3